دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ساعت ۲۳:۱۰

قرارگاهی فوق وزارت بهداشت باید این جنگ بیولوژیک را مدیریت کند

جلسه هفتگی - 16 آبان 99: طبق دستور رهبرانقلاب بنا بود ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه بهداشت و پزشکی با وزارت بهداشت مشورت کند، اما بصورت تخصصی در زمینه جنگ بیولوژیک تحقیق و مطالعه و مبارزه کند. دولت و رییس جمهور ما که به هیچ عنوان حاضر نیست بپذیرد این جنگ بیولوژیک است. قرارگاهی فوق وزارت بهداشت باید این جنگ بیولوژیک را مدیریت کند.

جلسه هفتگی هیئت محبین اهلبیت علیهم السلام قم جمعه 16 آبان ۹۹ با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

کسانیکه نمیخواهند جنگ بیولوژیک را بپذیرند، مشکل از نفهمیدن خودشان است

در این ایام هم به جهت میلاد پیامبراعظم صلی الله علیه و آله و هم به جهت این حرمت شکنی جریان حاکمیت طاغوت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و قرآن کریم، این جلسه هم مقداری در همین فضا گفتگو کنیم. آیه ای که رهبرانقلاب روز ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله انتخاب و تلاوت کردند، این آیه از سوره توبه بود: لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَريصٌ عَلَيْکُمْ بِالْمُؤْمِنينَ رَؤُفٌ رَحيمٌ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظيمِ(توبه 128و129). این آیه جایگاه پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله و رسالت رسول خدا را در ارتباط با قاطبه مردم جهان بیان میکند.

امروز هم موضوع اصلی عالم بشریت همین موضوع است. از اینطرف پدیده ای مثل جنگ بیولوژیکی اتفاق می افتد. حدود 10 ماه است که تمام دنیا را درگیر کرده. طبق پیش بینی های خودشان حدود 10 ماه دیگر هم این پدیده ادامه خواهد داشت. کسینجر حدود چهل سال است جزو تئوریسین های غرب است. صریح بیان میکند که این بیماری در جهت ایجاد نظم نوین جهانی است. یعنی در خدمت حاکمیت استکبار.

کسانیکه نمیخواهند بپذیرند که این یک حمله بیولوژیکی است و هدف سیاسی خاصی را دنبال میکند، مشکل از نفهمیدن خودشان است. این همه شواهد و قرائن و اعترافات خودشان، گویای ماجراست. سازمان مخوف بهداشت جهانی که کاملا شناخته شده است، و اهدافش هم روشن است. مستندات دیگری هم وجود دارد. تقویت این ویروس در آزمایشگاهها و تغییرات ژنتیکی، و ارتباط این ماجرا با فضای سایبری، همه اینها نشان میدهد که این ویروس یک برنامه از پیش تعیین شده است برای رسیدن به اهدافی خاص.

 

گام آخر را باید برداریم

دعوا بر سر حاکمیت است. حاکمیت طاغوت امروز به مخاطره جدی افتاده. کسیکه بخواهد حاکمیت جهانی داشته باشد، باید اقتصاد دنیا دستش باشد، تا به دیگران آنچه را میخواهد دیکته کند. مسئله بر سر تهدید حاکمیت طاغوت است. 42 سال انقلاب اسلامی ما شکل گرفته و پیش رفته. شکست غرب در جنگ نیابتی داعش، خیلی برایشان سنگین تمام شد. کشتن دیوانه وار سردار سلیمانی از سر ناچاری شان بود. با این کار، کسانیکه با مقاومت اسلامی همراه نبودند هم با این حرکت همراه شدند؛ حتی در خود اروپا و آمریکا و کشورهای غیراسلامی.

همانطور که دشمن با تمام قدرت وارد این عرصه شده، ما هم باید با تمام توان به مقابله برخیزیم. دشمن نمیخواهد اجازه دهد حاکمیت حق در عالم محقق شود. لذا رهبرانقلاب هفت عرصه جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب برای ما تعریف کردند. گام آخر را باید برداریم؛ یعنی تحقق حاکمیت دین رسول الله صلی الله علیه و آله در عالم.

لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ. پیغمبری از جنس خود شما به سوی شما آمده، و آنچه که شما از سختی ها و مشکلات میکشید، برای او سخت و دشوار است. امروز بشر تحت حاکمیت ظالمین ستمهای زیادی می بیند، و این بر هر مسلمانی باید سخت و سنگین باشد؛ اگر تابع رسول خداست. روح بسیار بلند و سینه فراخ و گشاده ای داشته باشد برای نجات قاطبه بشریت از دست حاکمیت کفر. حرِيصٌ عَلَيْكُمْ. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله حریص بر هدایت و تعالی شماست. نمیگوید خلایق هرچه لایق! پیغمبر صلی الله علیه و آله نسبت به هدایت امت حرص دارد. يُزَكِّيهِمْ وَ يُعَلِّمُهُمُ الْكِتابَ وَ الْحِكْمَةَ(جمعه 2).

 

دو جمله طلایی

بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله با مومنین بصورت ویژه تر مهربان است. أنا رَسولُ الرَّحمَةِ. رحمت و رأفت خیلی بالاتر از مهربانی است. با همه هستی و اهتمام و دارایی اش برای هدایت مومنین تلاش میکند. فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ. اگر رو برگرداندند، چه قاطبه بشر و چه مومنین، بگو خدا مرا کافیست. لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ. این جمله قلب رسول الله صلی الله علیه و آله را تسکین میدهد. اگر بشریت و مومنین با تو همراه نشدند، تو منِ خدا را داری، نگران نباش.

پیامبراکرم صلی الله علیه و آله در دعوت خانواده و اقوامش اینگونه میفرماید: إنّ اللّه بَعَثَني إلَى الخَلقِ كافَّةً. خدا مرا مبعوث کرده برای همه خلائق. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله فقط برای جزیره العرب مبعوث نشد. امام زمان ارواحنا فداه هم حاکمیتش جهانی است. و بَعَثَني إلَيكُم خاصَّةً. پیامبر صلی الله علیه و آله برای خانواده و اقوام و مومنین بصورت ویژه تر مبعوث شده است.

فقال:و انذرعشیرتک الاقربین. وانا ادعوکم الی کلمتین خفیفتین علی اللسان ثقلین فی المیزان. دو کلمه به شما میگویم، که بر زبان سبک است، اما در میزان سنگین است. تملکون بهما رقاب العرب والعجم وینقاد بهما لکم الامم. انقدر این جمله حساس و حیاتی است که همه قاطبه بشر را به فرمان شما در می آورد. ما روی چه حسابی باید نسبت به انقلاب اسلامی و رسالت جهانی اش باید کوتاه بیاییم؟ چرا برخی جوانهای ما نمیتوانند انقدر بلند پروازانه درس بخوانند و تلاش و حرکت کنند، و زود مأیوس میشوند؟ خدای متعال این جایگاهی که استکبار به زور و تزویر و ظلم و تجاوز غصب کرده، برای ما مسلمین قرار داده. اسلام بناست با وجود پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله حرف اول را در عالم بزند. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله روز اول دعوتش برای اقوامش، سخن از رسالت جهانی اسلام میکند؛ یعنی تجلی قدرت حاکمیت خدا در عالم. وتدخلون بهما الجنة وتنجون بهما من النار. این دو کلمه شما را به بهشت میبرد و شما را از جهنم نجات میدهد.

این دو کلمه چیست؟ شهادة ان لااله الا الله. خدایی جز الله نیست، در عالیترین رتبه الوهیت. از همه بزرگتر و باعظمت تر است. و بأنی رسول الله. دوم شهادت به رسالت رسول خداست. منِ رسول الله هر آنچه انجام میدهم رسالت الهی است. رسول الله صلی الله علیه و آله یک عنوان و درجه و مقام نیست، مثل حجت الاسلام و آیت الله و... . رسول الله یعنی آنچه که من انجام میدهم و به آن میپردازم، رسالت و مأموریت الهی است. همینقدر اگر بپذیرید، دنیا و آخرت برای شما میشود. اگر تحت فرمان من بیایید، من میگویم اطيعوالله و اطيعوالرسول. فرمان خدا اطاعت از خدا و رسول خداست.

 

قرارگاهی فوق وزارت بهداشت باید این جنگ بیولوژیک را مدیریت کند

ابتدای سال رهبرانقلاب دستوری به ستادکل نیروهای مسلح دادند، که با توجه به اینکه این موضوع محتمل به جنگ بیولوژیک است، با هماهنگی وزارت بهداشت وارد عرصه شوید. رفته رفته دیدیم این فرمان رهبرانقلاب نادیده گرفته شد، و همه امور به دست ستاد ملی مبارزه با کرونا افتاد. بنا بود ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه بهداشت و پزشکی با وزارت بهداشت مشورت کند، اما بصورت تخصصی در زمینه جنگ بیولوژیک تحقیق و مطالعه و مبارزه کند. دولت و رییس جمهور ما که به هیچ عنوان حاضر نیست بپذیرد این جنگ بیولوژیک است. حتی کسینجر این پیر ستمگر میگوید این ویروس برای مستحکم کردن پایه های حاکمیت آمریکا در دنیاست. بحث تعدیل جمعیت را همین کسینجر طراحی کرد، و دولتمردان ما در کشور پیاده کردند.

بررسی و تحقیقاتی در ادارات دارند انجام میدهند که مثلا اگر برق قطع شد، ادارات توانایی اداره اموراتشان را دارند یا نه؟ این خوب است، اما این جزو ابتداییات مدیریت است. این مهمتر است، یا این جنگ بیولوژیک؟ کسی هم پاسخ درستی نمیدهد که چرا ما این همه کشته داریم؟ هر روز یک احتمال میدهند. یک روز میگویند عاملش اجتماعات است، و مساجد و حرمها را تعطیل میکنند. باز تلفات ادامه پیدا میکند، میگویند منشأ مراودات خانوادگی است. پس چرا مساجد را کامل تعطیل کرده اید؟

رییس جمهور میگوید این یک بیماری جهانی است و باید آن را بپذیریم و چاره ای نیست! این چه حرفی است؟ یعنی تسلیم شویم؟! اگر هم کسی نظر متفاوتی با وزارت بهداشت داشته باشد، حرفش به جایی نمیرسد. خانم شیخی بعنوان یک متخصص در مجلس چند سوال کرد، کسی جواب داد؟

اگر فرمان امام جامعه را انجام دهید، به سعادت دنیا و آخرت میرسید. قرارگاهی فوق وزارت بهداشت باید این جنگ بیولوژیک را مدیریت کند. رهبرانقلاب مقابل ورود پزشکان غربی ایستادند و گفتند شما خودتان متهم هستید که این ویروس را بوجود آورده اید. اگر به وزارت بهداشت بود که آمده بودند.

 

بیشترین همکاری با بهداشت جهانی و بیشترین تلفات!

سوالهای بی جوابی هم داریم. مگر ما تحریم دارو نیستیم؟ چطور آمریکا جدیدترین داروی کرونا را که میخواهد آزمایش کند، در بیمارستانهای ایران آزمایش میکند؟ ارتباط و همکاری با لابی های صهیونیستی وزارت بهداشت در حد اعلا! چرا باید انقدر هماهنگی با سازمان بهداشت جهانی داشته باشیم و بیشترین تلفات را هم بدهیم؟

در اربعین استانداری قم به دستور مستقیم ستاد تهران همه مراسمات و مجالس را تعطیل کرد. چه شد، اوضاع بهتر شد؟ ایام 28 صفر تعطیل، اربعین تعطیل، مساجد و هیئت ها تعطیل؛ اوضاع بهتر شد؟ در عراق مراسم عاشورا و اربعین در نجف و کربلا برگزار شد، چه شد؟ علائمش هم سفید شد. جواب این سوالها را باید بدهید و مردم را قانع کنید. اگر نمیتوانید، کار را دست ستاد کل نیروهای مسلح بدهید. سردار باقری باید خیلی محکمتر از این وارد عرصه شود. این دستور رهبرانقلاب بود.

چطور وقتی کسی ماسک نمیزند، همه به او تذکر میدهند و به اطاعت از دستور رهبرانقلاب سفارش میکنند؛ خب این هم دستور رهبرانقلاب است، و خیلی هم مهم است. رواقهای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هنوز هم بسته است. بررسی کنید، رواقهای حرم امام رضا علیه السلام که باز شد، آیا مشهد دچار مشکل بیشتری شد؟ چین رسما گفت بخاطر طب سنتی چین توانستیم کرونا را کنترل کنیم، نه با پروتکل های جهانی.  چرا ما اصرار داریم وضعیت را طبق برنامه سازمان بهداشت جهانی پیش ببریم، و نتیجه هم نگیریم؟

الله بعثنی ان اقتل جمیع ملوک الدنیا واجر الملک الیکم فاجیبونی إلى ما ادعوکم الیه تملکوا بها العرب وتدین لکم بها العجم وتکونوا ملوکا فی الجنة. شما اگر بر مبنای بعثت منِ رسول الله حرکت کنید، هم دنیا و هم آخرت را مالک میشوید. من مبعوث شدم که حکمرانان دنیا را بکشم و حاکمیت دنیا را به شما برگردانم.

نمیتوانیم بگوییم انقلاب اسلامی فقط یک شعار بود. ما در برخی میدانها نه تنها عقب افتاده ایم، بلکه از مسیر حکمرانی دشمنان اسلام تبعیت میکنیم. نمیشود فقط در مسائل فرهنگی و سیاسی اطاعت کرد. شعار بدهیم که تابع دین هستیم، اما در عمل و در امورات مختلف مثل بهداشت، اطاعت کامل از دستورات غرب داشته باشیم. باید جواب پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله را بدهیم.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است