چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ساعت ۲۱:۱۱

نقشه یزیدیان برای نابودی نسل بشر و بنیان خانواده

روز پنجم محرم ۹۹: انسان از اتفاقاتی که در قبال خانواده ها می افتد متأثر میشود. از چهل سال پیش به اسم تنظیم خانواده و رهایی از فقر، فرزندآوری را نشانه گرفته اند. این اقدامات برای کاهش نسل جوان کشور است، تا کشور ما قدرت انسانی لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب نداشته باشد. در سند ۲۰۳۰ و کنوانسیون حقوق کودک این دستورالعملها وارد شده و باید عملیاتی شود.

پنجمین روز مراسم عزداری دهه اول محرم ۹۹ هیئت محبین اهلبیت(ع) قم با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

امام باید میان مردم حریم داشته باشد

دفاع از حق امام توسط خدای متعال و انبیا و ائمه معصومین، یک روال جاری و تکلیف و وظیفه عمومی و همیشگی بوده، و این امر باید در بدنه جامعه اسلامی بعنوان یک رویه و تکلیف مهم و همیشگی رایج باشد. امام هادی علیه السلام با وجود شرایط سخت و محدودیتهای سنگین، برای ما یک زیارت امیرالمومنین علیه السلام در روز غدیر بجا گذاشتند که فرازهای عجیب و منحصر بفردی دارد. زیارت جامعه کبیره هم همینطور.

مَا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِكُمْ وَلَكِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ وَكَانَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمًا(احزاب ۴۰). روشن تر از این در دفاع از حق امام از سوی خدای متعال نمیتوان سخن گفت. امام صادق علیه السلام فرمود إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ كَانَ الْإِمَامَ. این آیه هم به جایگاه امامت رسول خدا صلی الله علیه وآله اشاره دارد. میفرماید «محمد (صلی الله علیه وآله) پدر یکی از مردان شما نیست؛ او رسول خدا و خاتم پیامبران است». الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ(احزاب ۳۹). رسول خدا مأموریتهای خدا را پیگیری میکند. این وظیفه امام در جامعه است. ما يَنْطِقُ عَنِ الْهَوي‏ إِنْ هُوَ إِلاَّ وَحْيٌ يُوحي(نجم ۳و۴). أَوْحَيْنَا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ(انبیاء ۷۳). امام بوسیله آنچه خدا بر قلبش وحی میکند، جامعه را اداره میکند.

إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِيرًا لِتُؤْمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُعَزِّرُوهُ وَتُوَقِّرُوهُ وَتُسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا(فتح ۸و۹). خدای متعال بعد از ایمان به خود و رسولش، دستور به تعظیم و تکریم رسولش میدهد؛ بواسطه جایگاهی که دارد. امام جامعه باید بین مردم حریم داشته باشد. اگر جان امام انقدر ارزش دارد که ما جانمان را فدای او کنیم، پس جایگاه امام هم جایگاه برتری است. مردم حتی اگر اجماع بر امری هم کردند، باز باید امر امام جامعه را ترجیح دهند. خداوند در قرآن به رسولش دستور میدهد از اهواء مردم تبعیت نکند. امام خلیفه الله است. اگر امام جانشین خدا در زمین است، باید مستقیم از ناحیه خدا ارشاد شود.

إلَى اللّهِ تَدْعُون وَ عَلَيْهِ تَدُلُّونَ. امام مردم را بسمت خدا راهنمایی و همراهی میکند. چقدر به امام حسین علیه السلام توصیه به ترک سفر کردند. امام در پاسخ به عبدالله بن عمر فرمود نگران جان من نباش. من اگر ترک سفر هم کنم، اینها از جان من نمیگذرند. امثال عبدالله بن عمر بجای اینکه امام را یاری کنند، مانع امر امام هم میشدند. امثال این افراد همیشه بوده و هستند. اصرار بر امام جامعه میکنند که با قدرتها درگیر نشود. باصطلاح خودشان توصیه دلسوزانه هم میکنند که با قدرتها درگیر نشوید، و از در صلح وارد شوید.

 

باز هم اصرار بر مذاکره؟!

یک مجموعه خاص بنام خانواده راکفلر با ثروتی نجومی در آمریکا وجود دارد. اینها طراح مذاکره با مخالفان دولت آمریکا هستند، برای چیره شدن بر آنها. ببینید اینها با شوروی چه کردند از طریق مذاکره. خودشان این را صریح عنوان میکنند. جهالت برخی افراد از جهالت صدر اسلام خیلی بدتر است. الان بحث مشارکت در قدرت و مذاکره ادبیات برخی سیاسیون و نخبگان و احزاب ما شده. حتی در صدراسلام انقدر اصرار بر مذاکره نبود.

امروز مذاکره تعریف دارد. صلح تعریف دارد. معنای صلح امروزه بمعنای دوستی نیست. سازمان صلح بین الملل، تنها چیزی که پیگیر آن نیست صلح در جهان است! برخی کسانیکه مدعی تشیع هم هستند، نامه هایی که به کنگره جهانی صلح مینویسند، تعجب برانگیز است. شما باور دارید که اینها دنبال صلح هستند؟ پس این همه جنگ در دنیا و خاورمیانه کار کیست؟ وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُوا إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِينٌ(آل عمران ۱۷۸). دشمن در دشمنی و توحش و رذالت پیشرفت کرده.

خانواده راکفلر صریحا بیان میکنند برای بدست گرفتن قدرت در خاورمیانه باید اینگونه مذاکره کنید. برای کسب قدرت در آمریکای جنوبی روش دیگری را برای مذاکره پیشنهاد میکنند. رسما گفتند اصرار ما در مذاکرات هسته ای برای این است که مذاکرات به مسائل دیگر برسد، و بواسطه این مذاکرات قدرت ایران را متوقف کنیم. رسما این را میگویند. بازهم بعد از تجربه برجام، برخی به بهانه انتخابات اخیر آمریکا میگویند باید مذاکره کنیم. آدم تعجب میکند!‌ این جهالت نیست. خیلی واضح است. حدود بیست سال قبل رهبرانقلاب گفتند کسی که دم از مذاکره میزند یا نادان است، یا خائن. الان دیگر نمیتوان عنوان جهالت به این افراد داد. به امام حسین علیه السلام هم همین پیشنهاد را میدادند. اینها نادیده گرفتن حق امام است. گفتیم که هدایت حق امام است. کسی باید جامعه را هدایت کند که خودش هدایت به حق یافته؛ یعنی امام.

 

تأخیر در ازدواج کمک به نقشه دشمن است

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُوا بِمَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ وَمَا أُنْزِلَ مِنْ قَبْلِكَ يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ(نساء ۶۰). میفرماید کسانیکه تو را قبول دارند، میگویند فصل الخطاب آن چیزی است که طاغوت بگوید. بعد از زلزله کرمانشاه مسئولی در اتاق بازرگانی مطلبی نوشت و گفت «حاکمیتی که الان وجود دارد بعنوان قدرت متمرکز، امروز این معنا ندارد. دنیای امروز بصورت شبکه ای اداره میشود. حاکمیت و فرمانروایی شبکه ای. یعنی شبکه های مجازی». مگر ما از نعمت عقل محرومیم؟! یعنی انقدر بشر ذلیل شده که تحت حاکمیت اشباح قرار بگیرد؟! خیلی شخصیتهای فضای مجازی وجود خارجی ندارند. خجالت نکشید، مستقیم بگویید باید از شیطانی تبعیت کنیم که نمی بینیمش. میخواهند ما را آماده کنند برای این.

شبکه های پنهان و مخوف صهیونیستی برای بشر می نشینند و تصمیم میگیرند که خانواده ها باید از هم پاشیده شود. انسان از اتفاقاتی که در قبال خانواده ها می افتد متأثر میشود. برنامه میریزند که میل خانواده ها برای فرزندآوری باید کم شود. از چهل سال پیش به اسم تنظیم خانواده و رهایی از فقر، فرزندآوری را نشانه میگیرند. هنوز هم خیلی ها بخاطر خرج و مخارج بالا از فرزندآوری دوری میکنند. پس وعده های خدا چیست؟ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِه(نور ۳۲). هم روزی مادی به زوجین میدهد، هم عشق و محبت بین زوجین را خدا هدیه میدهد.

خیلی ها بخاطر شرایط مالی ازدواج نمیکنند. میگوید باید همه چیز داشته باشم بعد ازدواج کنم. بیشتر از اینکه به خدا اعتماد کند، به خودخواهی و تکبرش توجه میکند. حاضر نیست تکلیفش را در قبال تشکیل خانواده انجام دهد. در دوره ای که دشمن رسما نسل جوان کشور را نشانه گرفته، هریک از جوانان که ازدواجش را به تأخیر بندازد، در این نقشه دشمن شریک است. پدر و مادرهایی که مقابل ازدواج جوانان سنگ اندازی میکنند، باید پاسخگو باشند. حق فرزند بر پدر و مادر این است که خدا را به او بشناساند و راه رسیدن به خدا را به او نشان دهد.

 

برخی تعهدات بین المللی دولت شرم آور است!

اشتغال در خارج از منزل برای زنان در دستور کار قرار میگرید، تا انرژی زن بیرون از خانه صرف شود، و وقت و حوصله شوهرداری و فرزندآوری را نداشته باشد. افزایش سن ازدواج یک دستور دیگر است. دختر هجده سال به پایین حق ندارد ازدواج کند. اوج انرژی جوانی بین ۱۸ سال تا ۲۴ ساله است. اگر جوانی در این سن ازدواج نکند، در زندگی آینده دچار مشکلات عدیده روحی میشود.

این اقدامات و نقشه های دشمن برای کاهش نسل جوان کشور است، تا آینده کشور رو به پیری سن برود، و کشور ما قدرت انسانی لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب نداشته باشد. در سند ۲۰۳۰ و کنوانسیون حقوق کودک این دستورالعملها وارد شده و باید عملیاتی شود. بندهای این تعهد توسط مسئولین امضا شد و ایران متعهد به انجام این دستورات در کشور شده است.

دشمنان بصورت سیستماتیک برای کودکان و فرزندان ما طراحی کرده اند. نظام تربیتی و آموزشی کودک، سرنوشت کودک، ازدواج کودک، و سایر مسائل همه اش در این بندها وارد شده. قوانین این تعهدها بعضا انقدر زشت است که از بیان آن انسان شرم میکند. پدر و مادرها و دولتها سن ازدواج را باید بالا ببرند، و از طرفی هم حق ندارند از روابط جنسی کودکان جلوگیری کنند! اینها توسط مسئولین ما امضا شده و متعهد به اجرای این بنده ها شده اند. لذاست که رهبرانقلاب یک میدان جهاد را مبارزه با سبک زندگی غربی بیان کردند.

 

نقشه یزیدیان برای نابودی نسل بشر

به اسم حق مدیریت تن، روابط جنسی را برای کودکان و نوجوانان ما میخواهند آزاد کنند. از طرفی هم شرایط ازدواج را روز به روز مشکل تر میکنند. یزید امروز احمق نیست. اگر کسی مثل ترامپ احمق تر از یزید دیروز است، شبکه ای که ترامپ را روی کار میگذرارد، احمق نیست. خیلی دقیق و حساب شده دنیا را مدیریت میکنند. اگر ترامپ امروز فرمول ماشه را اجرا میکند، بخاطر این است که کشور ما در برخی این تعهدات بین المللی پایش گیر است.

برخی مقامات آمریکایی گفته اند «برای اینکه به دور از چشم سپاه پاسداران بتوانیم بر اقتصاد ایران مسلط شویم باید تعامل ویژه ای با زنان ایران داشته باشیم». این حرف دقیقی است. زن محور خانواده است. برای سیطره اقتصادی سراغ خانواده رفته اند. نقطه قدرت ما را نشانه گرفته اند. میگوید باید روی موضوع زنان تمرکز کنید، زنان را نسبت به اسلام و نسبت به نظام اسلامی ناراضی کنید. قبل از اینکار هم تلاش کنید ۳۰ درصد از مناسب و پست ها در اختیار زنان قرار بگیرد.

قرارداد توانمندسازی زنان ایرانی را ببینید با کدام کشورها بسته شده. با سوئیس. سوئیس بالای ۵۰ درصد فرزندانش حرامزاده اند. انگلیسی ها سوئیس را کثیف ترین کشور اروپا میدانند! قوانین قرارداد توانمندسازی زنان را دیگر نمیتوان بصورت عمومی عنوان کرد!

اگر کسی بخواهد حق امام را تعظیم و استیفا کند، یک بخش ویژه حق امام حق هدایت و مدیریت است. اگر این اهدایت نباشد، جامعه دست این کفار می افتد که اینگونه جامعه را مدیریت میکنند. اگر کسی مثل یزید حاکم باشد، لزوما اطاعت از شیطان را در جامعه بشری بدنبال خواهد داشت. این فکرها فقط فکر شیطان است. این قواعد جز نابودی نسل بشر در پی ندارد.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است