شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ساعت ۰۲:۴۳

هدف از خلقت عالم: نابودی باطل بوسیله حق

میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) - 26 آبان 1402: مراسم جشن سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) قم جمعه 26 آبان 1402 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه(سلام الله علیها) برگزار شد.

مراسم جشن سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) قم جمعه 26 آبان 1402 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مقتل الشهدای فاطمیه(سلام الله علیها) برگزار شد.

هدف خلقت عالم: نابودی باطل بوسیله حق

عالَم میدان مبارزه حق و باطل است

نابودی باطل حرف قرآن است، حرف جمهوری اسلامی نیست فقط

وَكَمْ قَصَمْنَا مِنْ قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنْشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُمْ مِنْهَا يَرْكُضُونَ لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَى مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ فَمَا زَالَتْ تِلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّى جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ  وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ(انبیاء 16-11). بعد از اینکه خدای متعال داستان انبیاء را ذکر می کند، و سرنوشت امت هایی که حرف پیامبرانشان را نپذیرفتند را بیان می کند که به عذاب سختی دچار شدند،  می فرماید زمین و آسمان را بازیچه نیافریدم. من زمین و آسمان و آنچه بین آنهاست را آفریدم برای اینکه مردم مرا اطاعت کنند.

لَوْ أَرَدْنَا أَنْ نَتَّخِذَ لَهْوًا لَاتَّخَذْنَاهُ مِنْ لَدُنَّا إِنْ كُنَّا فَاعِلِينَ(انبیاء 17). می فرماید اگر می خواستم عالم را به بازی بیافرینم، این کار را می کردم. بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ(انبیاء 18). خداوند در آیه قبل فرمود من عالم را بیهوده نیافریدم؛ و در این آیه علت و غرض آفرینش آسمان و زمین را بیان می کند، که عجیب هم هست؛ می فرماید: من آسمان و زمین را آفریدم، تا بوسیله حق بر سر باطل بکوبم و باطل را نابود کنم! این یک اصل جا افتاده در دین ماست. ربط این مسئله به اطاعت از انبیاء خیلی روشن است؛ مردم باید از انبیاء و ائمه و رهبران الهی جامعه اطاعت کنند، تا رضایت خدا را جلب کنند. رضایت خدا و خواست چیست؟ نابود کردن باطل بوسیله حق.

رهبر معظم انقلاب گفتند ما داعیه محو نظام سلطه را داریم. حضرت امام هم از روز اول فرمود غده سرطانی اسراییل باید محو شود. صهیونیست و آمریکای معاند با اوامر الهی، مظهر باطل هستند یا نه؟ باطل چیست؟ کفر و فساد و جنایت و نسل کشی، باطل هست یا نیست؟ در هر زمانی هر موحدی پای هر دینی، مأموریت دارد که باطل آن زمان را نابود کند؛ این ربطی به جمهوری اسلامی ندارد، که برخی می گویند شما با همه دعوا دارید. همه که باطل نیستند؛ ما با باطل و کفر سر جنگ داریم. این دستور قرآن است. ما با مظهر کفر سر جنگ داریم؛ چون نه ما، بلکه آسمان و زمین برای این مسئله آفریده شده. اصلا عالم میدان مبارزه حق و باطل است. الحمدلله ما انقلابی داریم که حرفهای اصلی اش حرف قرآن است.

 

برخی حتی حرف از نابودی باطل هم نمی زنند

همه انبیاء و پیروانشان اهل درگیری با باطل بودند

مومنِ غیرانقلابی نداریم؛ مسلمان یعنی انقلابی

طوری در فکر برخی عوام خوانده اند که جمهوری اسلامی مدعی درگیری با دنیاست. می گویند «اگر شما مرگ بر آمریکا نگویید، آنها هم با شما کاری ندارند». فردای قیامت جواب خدا را چه بدهیم اگر ما را بازخواست کرد که چرا با باطل درگیر نشدید؟ اگر کسی طوری زندگی کرد که زندگی اش در جهت نابودی باطل نبود، زندگی مومنانه ای ندارد؛ هرچقدر هم اهل علم و عبادت باشد. بعضی اصلا نابودگر نیستند! تا بحال یک کلمه هم از آنها نشنیده ایم که بگویند ما باید باطل را نابود کنیم. نه تنها زندگی شان در جهت نابودی باطل نیست، بلکه حرفش را هم نمی زنند. اصلا دم از مبارزه و جهاد نمی زنند. کار درستی هم می کنند که حرف از جهاد و مبارزه نمی زنند؛ چون اگر حرفش را بزنند، باید عمل هم بکنند!

در جریان اغتشاشات اخیر به بعضی سخنرانان و مداحان گفتند موضعی بگیرید، حداقل طرفدارانتان جبهه شان را مشخص کنند و از صف اغتشاشگران جدا شوند؛ گفتند ما حرفی نمی زنیم، چون طرفدارانمان ریزش می کنند! خیلی جالب است! پس شما چه دینی را تبلیغ می کنید؟ شما یک امام معصوم یا یک پیغمبر پیدا کنید که در زمان خودش با باطل زمان خودش درگیر نباشد. كَأَيِّنْ مِنْ نَبِيٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِيرٌ(آل عمران 146). همه انبیاء و پیروانشان اهل مبارزه بودند.

بعضی فکر می کنند مبارزه فقط وظیفه رزمندگان اسلام است. شما نمی خواهید جزو رزمندگان اسلام باشید؟! مبارزه فقط وظیفه انقلابی هاست؟ انقلابی یعنی که؟ مسلمان یعنی انقلابی: كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ(آل عمران 110). ما مومنِ غیرانقلابی نداریم؛ مسلمان یعنی انقلابی. مگر اینکه کسی مومن و مسلمان نباشد، که غیرانقلابی زندگی کند. اگر کسی گفت ما قائل به درگیری نیستیم، مسلمان نیست. برخی جریانهای سیاسی به وضوح گفتند راه پیش روی فلسطین این است که مذاکره کنند، و زندگی مسالمت آمیز داشته باشند. بخشی از سرزمین فلسطین برای اسراییل باشد، بخشی هم برای فلسطینی ها.

 

حق باید قدرتمند شود تا بتواند باطل را نابود کند

حماس انقدر مبارزه کرد تا به حق قدرت داد

وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ لَوْ أَرَدْنَا أَنْ نَتَّخِذَ لَهْوًا لَاتَّخَذْنَاهُ مِنْ لَدُنَّا إِنْ كُنَّا فَاعِلِينَ بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ. می فرماید «بالحق علی الباطل»؛ نمی فرماید بالمومنین علی الکافرین. یعنی حق باید باطل را نابود کند. حق باید در جامعه بشری قدرتمند باشد تا بتواند باطل را نابود کند: جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ(اسراء 81). قضیه فلسطین را ببیند. مقام معظم رهبری سال 77 گفتند شما رزمندگان خط مقدم مبارزه هستید. رزمندگان حماس در طول این سالها انقدر مبارزه کردند، تا به حق قدرت دادند. خدای متعال امروز اینها را انتخاب کرده برای بلند کردن فریاد حق. امروز تمام دنیا فریاد می زند که فلسطین باید آزاد شود. مردم اروپا و آمریکا این کلمه حق را امروز فریاد می زنند.

یکی از شبکه های خارجی گزارشی تهیه کرده بود راجع به هوش مصنوعی. میگفت هوش مصنوعی نه هوش است، نه مصنوعی! هوش نیست، چون اگر از او سوال کنید آیا فلسطین حق زندگی و آزادی دارد، می گوید این مطلب بستگی به خیلی چیزها دارد؛ محل اختلاف است! جوابی به شما نمی دهد. اما اگر از او سوال کنید اسراییل حق زندگی دارد؟ می گوید بله اسراییل مثل همه انسانها حق زندگی دارد! این هوش نیست؛ فریب است. بعد در این گزارش می گوید هوش مصنوعی، مصنوعی نیست؛ بلکه طبق اطلاعات و پایگاه داده هایی پاسخ سوالات شما را می دهد، که این اطلاعات توسط عده ای بصورت هدفمند برنامه ریزی شده اند. پس هوش مصنوعی یک دروغ و فریب است. این هوش مصنوعی یعنی از بین رفتن حق و سیطره باطل. حق و باطل را کسی دیگر تعیین می کند.

در بنر یادواره امشب بزرگداشت شهدای استان قم، اسم مداح ذکر شده بود، اما اسم سخنران نه! مداحانی که در زمان جنگ کنار این شهدا جنگیده اند هم برای مراسم دعوت نشدند. می خواهید جذب کنید، باشد، اما از مداحان رزمنده هم در کنار جوانان استفاده کنید. از اینها استفاده کنید. اینها جنگ و جهاد و شهادت را از نزدیک تجربه کرده اند.

 

خون کودکان معصوم غزه بعد از 75سال مردم دنیا را بیدار کرده

موفقیت هزینه دارد

امروز خون پنج هزار کودک معصوم غزه پای حق ریخته شده. این خون بیداری ایجاد می کند. 75 سال مردم فلسطین تحت ظلم اسراییل هستند، چرا تا به حال مردم دنیا بیدار نشده بودند؟ این خونها اثر می کند. برخی می گویند برویم وارد شویم، کار را تمام کنیم. تازگی شبهه جدیدی وارد کرده اند که «چون مقام معظم رهبری گفتند عملیات طوفان الأقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بود، پس فلسطینی ها سرخود این عملیات را انجام داده اند»! این چه برداشتی است؟ این جنگ یک جنگ اطلاعاتی امنیتی است. حزب الله لبنان هم نباید از این عملیات اطلاع داشته باشد.

رهبر معظم انقلاب دو سال پیش وقتی حزب اللهی های ما خواب بودند دستور حمله را صادر کردند: تحرّکوا باسم الله. چند بار هم در طول این سالها گفتند ما فلسطین را تجهیز می کنیم. تمام این حرکت با دقت نظر و عنایت و اشراف کامل رهبر معظم انقلاب است، شک نکنید. مگر می شود عملیاتی بدون فرمان ولایت باشد، اما انقدر اثر داشته باشد؟ رهبر معظم انقلاب گفتند: وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ(حج 40). إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدَامَكُم(محمد 7). شرط اول در مبارزه، تحقق امر ولایت است. تمام جهاد بستگی به فرمان ولایت دارد، و الّا موفقیت و پیروزی حاصل نمی شود.

یک عده هم می گویند «چرا این همه خون بریزیم»؟ نابود کردن باطل بوسیله حق نیاز به قدرت یافتن حق دارد. بخشی از این قدرت را همین استقامت ها و صلابت ها و غربت ها به دنیا نشان می دهد. موفقیت بدون هزینه مگر ممکن است؟ كَأَيِّنْ مِنْ نَبِيٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِيرٌ(آل عمران 146). همه انبیاء و ائمه هزینه دادند. حال وظیفه ما چیست؟ ما باید در جبهه حق قدم برداریم. شبهه مردم را برطرف کنیم؛ مردم را بیدار کنیم. از درون برای داغ های غزه بسوزیم، اما در بیرون باید انرژی بیشتری پیدا کنیم برای امیدآفرینی بین مردم، نه ایجاد یأس و ناامیدی.

 

اگر می خواهید بازوی حق باشید، باید قدرتمند شوید

حق نباید زیردست باشد

نابود کردن باطل نیاز به قدرت یافتن جبهه حق دارد. سالهاست رهبر معظم انقلاب به جبهه اسلام دستور قدرتمند شدن می دهند. اگر می خواهید بازوی حق باشید، باید قدرتمند شوید. در فضای حاکمیت سایبری در دنیا، باید حرف حق را به گوش جهانیان برسانیم. هم باید بر مبنای قرآن و دین حرفِ حق بزنیم، و هم حرف حق را محکم و قوی بزنیم.

وَلَكُمُ الْوَيْلُ مِمَّا تَصِفُونَ(انبیاء 18). می فرماید وای بر شما اگر جز این فکر کنید. وَلَهُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَنْ عِنْدَهُ لَا يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِهِ وَلَا يَسْتَحْسِرُونَ يُسَبِّحُونَ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ لَا يَفْتُرُونَ(انبیاء 19و20). باز هم خداوند از قدرت خودش حرف می زند، که هر آنچه در آسمان و زمین و بین آنهاست، از آنِ من است. حرف حق را اینگونه باید محکم بیان کنیم. آسمان برای خداست، ماهواره های اهل کفر باید در آسمان جولان بدهند، و شما مومنین قدرت مقابله نداشته باشید؟ آن احمق گفت «ما موشک لازم نداریم». شما مسلمان نیستید؟ خود را جزو امت حق نمی دانید؟ وقتی تمام عالم را با موشک بالستیک تهدید می کنند، باید در مقابل آن پاسخ قوی تری داشته باشیم. حق که نباید زیردست باشد؛ باید در موضع قدرت باشد. در اقتصاد، سیاست، تسلیحات، علم؛ همه جا باید در موضع قدرت باشیم.

خانم دکتر کاشانیان از دانشمندان نانو در برنامه تلویزیونی می گفت «ما در حوزه پماد و کرم ها با فناوری نانو به موفقیت های بزرگی رسیده ایم؛ همه مواد اولیه طبیعی و خوراکی هستند». مجری برنامه پرسید قیمت این محصولات نسبت به معادل خارجی اش چقدر است؟ ایشان لبخندی زد و گفت اینها معادل خارجی ندارند! با بهترین کرمهای خارجیِ موجود هم از لحاظ قیمت تمام شده فاصله زیادی دارند. حق اگر بخواهد باطل را محو کند باید قدرتمند باشد. وَلَهُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَنْ عِنْدَهُ لَا يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِهِ وَلَا يَسْتَحْسِرُونَ (انبیاء 19). می فرماید هرچه در آسمان و زمین است تسبح مرا می کنند؛ ای بنی آدم تو را چه می شود که از عبادت من سرپیچی می کنی؟ چرا فکر می کنی کسی هستی؟

 

زینب کبری زمانی از حق دفاع کرد که حق قدرتمند نبود

هر مجلس روضه ای ارزش ندارد

حضرت زهرا سلام الله علیها وقتی زینب کبری سلام الله علیها را در آغوش گرفت فرمود: جَعَلَ اللَّهُ فِيكِ الْخَيْرُ يَا زَيْنَبَ. خداوند در وجود تو خیر قرار دهد وَ فِي أَبِنَائِك الْبَرَرَةِ الْأَتْقِيَاءِ. و در فرزندان پاک و با تقوای تو خیر و برکت قرار دهد. وَ كَأَنِّي يَا ابْنَتِي أَنْظُرُ إِلَيْكِ وَ أَنْتِ تُدافِعين عَنِ الْحَقِّ المَهضُوم ، بِمِنْطَقٍ فَصِيحٍ وَ لِسانٍ عَرَبِيٍّ مُبِينٍ. در آیاتی که مرور کردیم خدای متعال فرمود حق باید قدرتمند شود. اما حضرت زینب سلام الله علیها زمانی از حق دفاع کرد که حق قدرتمند نبود. حق بوسیله نابود هضم شده بود. زینب کبری سلام الله علیها در این شرایط از حق دفاع کرد. این امتیاز ویژه ای است که مختص زینب کبراست.

اثری از حق در کوفه و شام و مدینه باقی نمانده بود. به گریه مردم نگاه نکنیم؛ هر گریه ای ارزش ندارد. سر اباعبدالله علیه السلام را دیدند و گریه کردند، اما برای نجات آل الله از اسارت هیچ اقدامی نکردند. نفرین بر این گریه. امام سجاد علیه السلام فرمود شما اینطور گریه می کنید، پس چه کسی اهلبیت ما را کشته؟ هر گریه ای برای امام حسین علیه السلام مگر ارزش دارد؟ هر مجلس امام حسینی مگر ارزش دارد؟ هیئتی که دم از حق نزند، همان مجلس روضه ای است که یزید برپا کرد. با چوب خیزران به لب و دهان مبارک اباعبدالله علیه السلام می زد، فردایش مجلس روضه بپا کرد!

زینب کبری سلام الله علیها وقتی از حق دفاع کرد که اثری از حق وجود نداشت. در مدینه ای که حسین علیه السلام را تنها گذاشتند، اثری از حق باقی نمانده. همه هم از خانواده های مهاجر و انصار و رزمندگان و شهدای پای رکاب پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله بودند. مردم مکه هم همینطور؛ اباعبدالله علیه السلام فرمود مَنْ کانَ باذِلا فینا مُهْجَتَهُ، وَ مُوَطِّناً عَلى لِقاءِ اللّهِ نَفْسَهُ فَلْیَرْحَلْ مَعَنا. حق این است که با حسین علیه السلام همراه شوید برای مبارزه با یزید. اللهم لبیک، یعنی پشت سر امام حسین علیه السلام حرکت کنید، نه اینکه حسین علیه السلام را رها کنید، و مشغول طواف خود شوید. تَمامُ الحَجِّ لِقاءُ الإمامِ .در مکه هم اثری از حق باقی نمانده بود. کوفه و شام هم که تکلیفشان مشخص است.

 

ما مات و مبهوت ایمان زنها و مردان غزه ایم

ابن زیاد ملعون به حضرت زینب سلام الله علیها گفت: کَیْفَ رَأَیْتِ صُنْعَ اللَّهِ بِأَخِیکِ وَ أَهْلِ بَیْتِکِ؟ کار خدا را با برادرت چطور دیدی؟ حضرت زینب سلام الله علیها فرمود مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا. کار خدا زیباست. کار خدا در جریان کربلا این بود: اُخْرُجْ بِقَوْمٍ إِلَى اَلشَّهَادَةِ. با جماعتی خارج شو و با باطل مبارزه کن تا به شهادت برسید. این کار خداست. هؤُلاءِ قَوْمٌ كَتَبَ اللهُ عَلَيْهِمُا الْقَتْلَ فَبَرَزُوا إلى مَضاجِعِهِمْ. اینها شهادت برایشان نوشته شده بود، و رفتند به جایی که خدا برایشان معین کرده بود. اما بحث ظلم شما به حسین علیه السلام حرف دیگری است: وَ سَيَجْمَعُ اللهُ بَيْنَكَ وَ بَيْنَهُمْ، فَتُحاجُّ وَ تُخاصَمُ، فَانْظُرْ لِمَنِ الْفَلْجُ يَوْمَئِذ، ثَكِلَتْكَ اُمُّكَ يَابْنَ مَرْجانَةَ. روزی می آید که خداوند تو را با همین شهدای کربلا روبرو می کند و تو را محاکمه خواهد کرد؛ آنجاست که می بینیم چه کسی بدبخت و ذلیل است.

زینب کبری سلام الله علیها در لباس اسارت با تمام قدرت از حق در برابر ابن مرجانه دفاع کرد، بدون ذره ای لکنت. این یعنی اعجاز زینب کبری سلام الله علیها. ما مات و مبهوت ایمان زنها و مردان غزه ایم. می گویند: خُذ من دمائنا خُذ من أولادنا خُذ من أنفسنا حتی ترضی». این چه ایمانی است؟ اگر اینطور نبودند که خداوند لیاقت مبارزه در خط مقدم نابودی اسراییل را به آنها نمی داد. خداوند بوسیله حق و اهل حق باطل را نابود می کند. اما فاصله ایمان این مادران و پدران داغدیده با زینب کبری سلام الله علیها، فاصله زمین تا آسمان است. نه مدینه با اوست، نه مکه، نه کوفه، نه شام؛ نه امیدی دارد که از این به بعد با او همراه شوند. در این شرایط رو در روی ابن زیاد و یزید مثل کوه می ایستد و از حق دفاع می کند.

«زینب» بهترین اسم برای زینب کبری سلام الله علیها بود. یک مدلی از ایمان در وجود زینب کبری سلام الله علیها می بینید، که تجلّی زیبایی علی بن ابیطالب علیه السلام است. علی علیه السلام را می خواهید بشناسید، به زینب کبری سلام الله علیها نگاه کنید. حضرت زینب سلام الله علیها از حق مهضوم دفاع می کند، نه از حق قدرتمند. امروز انقلاب اسلامی دست ما را پر کرده. 213 هزار شهید داده ایم؛ 213 هزار انسان پاک. پدیده جهاد و شهادت امروز مردم دنیا را بیدار کرده. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله فرمود: كُلُّ عَملٍ مُنْقَطِعٌ عَن صاحبِهِ إذا ماتَ إلاّ المُرابِطَ في سبيلِ اللّهِ ، فإنَّهُ يُنْمى لَهُ عَملُهُ. خون شهید رشد می کند. شهید زین الدین به شهادت رسید، اما جهادش ادامه دارد و رشد می کند.

 

همه ملت غزه با اسراییل می جنگد، نه فقط حماس

امروز یک ملت در فلسطین مقابل کفر ایستاده. آب را به روی آنها بسته اند؛ آواره شان کرده اند. یک میلیون و پانصد هزار نفر از جمعیت دو میلیونی غزه آواره شده اند! فقط حماس نیست که با اسراییل می جنگد؛ یک ملت دارد می جنگد. اسراییل هنوز ورودی تونل های زیرزمینی حماس را پیدا نکرده! بیمارستان شفا را هم اشغال کرد، اما چیزی پیدا نکرد. چون یک ملت دارد مبارزه می کند. کلی هم جاسوس در فلسطین و غزه هست. خشکه مقدس های قم می گویند فلسطین و غزه به ما ربطی ندارد. مشکل شما مردم فلسطین نیست، شما دهه شصت هم با رزمندگان همراه نبودید. حتی در نماز جماعت حرم مطهر برای آنها دعا هم نمی کردید. نه جبهه رفتند، نه برای رزمندگان دعا کردند. ملت مقاوم به مردم غزه می گویند.

رهبر معظم انقلاب گفتند این نبرد فلسطینی است. نیازی نیست ما در صحنه باشیم، خودشان از پس کار بر می آیند. حزب الله لبنان هم آماده یک فرمان است. همه چیز طبق برنامه دارد پیش می رود؛ این هزینه ما را باید برای پیروزی بدهیم. ما هنوز هم بنا نداریم اعزام داشته باشیم. دولت و دولتی ها هم مشغول خدمت به مردم هستند. تورم را هم به 39 درصد کنترل کاهش داده اند. تورمی که همه کارشناسان می گفتند با این روند به صددرصد می رسد. شب و روز دولتمردان مشغول خدمت جهادی هستند. هنوز ما هزینه ای برای فلسطین نمی پردازیم، فضای مجازی را پر کرده اند که مردم از جنگ خسته شده اند، ما را درگیر فلسطین نکنید! اگر هم جنگی باشد، شما و امثال شما که به جنگ نمی روید! شما هزینه ای نمی دهید.

حضرت زینب سلام الله علیها الگو و حجت بر ماست برا دفاع از حق، حتی زمانی که حق در ضعف است. حال که ما در موضع قدرت هستیم، اگر از حق دفاع نکنیم، فردا نمی توانیم مقابل زینب کبری سلام الله علیها سر بلند کنیم. پدران و مادران ما مثل حضرت زینب سلام الله علیها کبری فرزند به دنیا بیاورند برای مبارزه و شهادت. مثل مردم غزه، که فرزندانشان را برای شهادت به دنیا می آورند. شما با یک فرزندِ شهید زندگی کنید بهتر است، یا با فرزندی که هر روز نگران آخر و عاقبت او باشید؟ فرزندمان را برای شهادت به خدا بسپاریم، خدا مراقب آنهاست.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است