بروشور فتنه شیطانی

 

 

دائم مى‏ روند پیش بعضى از بزرگان، بعضى از علماء، بعضى از محترمین، که آقا! شما دارید به کى کمک مى ‏کنید؛ اهل غزه ناصبى‏ اند! ناصبى یعنى دشمن اهل بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، مى ‏گویند این‏ها ناصبى ‏اند. گفتیم پناه‏ برخدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیر المؤمنین على بن ابى طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور این‏ها ناصبى ‏اند؟! بله، سنى ‏اند؛ اما ناصبى؟!

  


خاورمیانه جدید که گفتمانی نو و ارمغانی ناب از سوی آمریکا برای اربابان یهودی است، آب حیاتی برای آرمان "نیل تا فرات" بود که تحقق آن صرفاً با تکه تکه شدن کشورهای اسلامی و اجتماع همه آنها تحت عنوان کشور پهناور اسرائیلی ممکن خواهد شد. 
مانع جدّی و غیر قابل اغماض در این مسیر، اسلام ناب محمدی است و تنها راه ریشه‎کن کردن آن، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و غارت ثروت‎های مادی و معنوی آنهاست. 
نقطه آغاز این تراژدی نیز تصرف فلسطین و نقاط بعدی آن، تصرف یکایک کشورهای اسلامی است. تنها راه جلوگیری از شیوع این سرطان، مبارزه با آن از همان نقطه آغازش است. اما متأسفانه برخی از دوستان غافل با تبعیّت ناآگاهانه از ستون پنجم دشمن اقدام به نشر اکاذیب و شبهاتی در این زمینه نموده و مانع جریان یافتن این مبارزه مقدس می‎شوند. 
ناصبی بودن فلسطینیان، پیروی اهل غزّه از داعش و... از جمله آن شبهات است که ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‎ریزد. 
نوشتار پیش رو در صدد تنویر افکار عمومی پیرامون این شبهات است. این محصول در سال 1387 همزمان با دور اول حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تهیه و در سال 1393 یعنی همزمان با آغاز مجدد حملات و جنایات علیه غزه، در تیراژ 10000 نسخه و با کمک هیت محبین اهل بیت(علیهم السلام) تجدید چاپ گردید.

 

 

مرکز پخش محصولات هیئت:
فروشگاه محصولات فرهنگی «رِبّیّون»
نشانی: قم - خیابان انقلاب - قبل از چهار راه سجادیه - جنب مقتل الشهداء فاطمیه - پلاک 725
شماره تماس: 09127518553

 

 

 

دفعات بازدید: [۲۵۱۱]

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

مجالس شب های قدر
با سخنرانی و مناجات خوانی
حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
از جمعه تا سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰
(قرائت قرآن، بیان احکام، سخنرانی، عزاداری، دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن)
مکان:
مصلی قدس قم
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است