دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ساعت ۲۲:۴۵

حمله به رسول خدا(صلی الله علیه وآله) وحشی گری رسانه ای

میلاد پیامبراکرم و امام صادق - 13آبان99:ما در مواجهه با یک جبهه زخم خورده و مستأصل از مستکبرین هستیم که دیوانه وار وارد عمل شده. با این حمله شان به رسول خدا صلی الله علیه وآله یک نوع وحشی گری رسانه ای از خود نمایان کردند. امروز تکلیف ما این است که قدرتمند شویم برای فردایی بسیار نزدیک. همه ما این وظیفه را داریم. شواهد و قرائن زیادی مبنی بر این وجود دارد.

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السلام و گرامیداشت 13 آبان روز استکبارستیزی در هیئت محبین اهلبیت علیهم السلام قم سه شنبه 13 آبان 99 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مجتمع یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.

 

بلندترین آرمانهای بشر با اسلام رقم می خورد

مه انواع حاکمیت امروز در دنیا به بن بست رسیده. همه مردم دنیا دنبال مدل حاکمیت حق هستند. دنیال دین حق، نه فقط مناسک مذهبی اسلام. دین حق یعنی برنامه و باور و نقشه راهی که درست است، و انسانها هم طبیعتا حق طلب هستند. بشریت هیچگاه باندازه امروز محتاج رسالت و شعار و دین پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله نبوده. رهبرانقلاب در جریان اهانت به رسول خدا صلی الله علیه و آله، در کوتاه ترین بیان دو سوال را به جوانان فرانسه میگویند که از رییس جمهورشان بپرسند. در نامه قبلی هم ایشان به جوانان اروپا توصیه به قرائت قرآن کردند.

هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ(توبه 9). پرچم انقلاب بود که مردم دنیا را متوجه قدرت اسلام کرد. در جریان بیداری اسلامی مردم مسلمان دنیا چه اهل تسنن و چه تشیع، نگاهشان به جمهوی اسلامی و قدرت اسلام بود.

إِنَّ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ أَدَّبَ‏ نَبِيَّهُ‏ فَأَحْسَنَ أَدَبَهُ فَلَمَّا أَكْمَلَ لَهُ اَلْأَدَبَ قَالَ إِنَّكَ لَعَلى‏ََ خُلُقٍ عَظِيمٍ‏ ثُمَّ فَوَّضَ إِلَيْهِ أَمْرَ اَلدِّينِ وَ اَلْأُمه. خداوند چهل سال پیامبرش را تربیت کرد، سپس هدایت و مدیریت امت را به ایشان سپرد. روز ولادت پیامبر یعنی روز سعادت بشریت. بلندترین و اساسی ترین آرمانهای سعادت بشر با دین اسلام رقم میخورد. این دین مبین را پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله برای ما آورد. در ولادت این پیامبر آتشکده فارس خاموش شد، طاق کسری فرور ریخت، دریاچه ساوه خشک شد. با این ولادت در دنیا هیاهو بپا شد. پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله نیامده دنیا را بهم ریخت. ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله چنین بشارت و مژده ای به همراه دارد.

امروزه ما زیباترین روزها و ایام را مشاهده میکنیم. در گذشته این صحبتها فقط امید و تصور و خیال بود؛ اما امروز ما می بینیم که هیچ قدرت مطلقه ای در دنیا نیست، مگر اینکه تحت تأثیر دین پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله است؛ تحت تأثیر اسلام جعفری است. حالا برخی اعتراف میکنند و برخی هم اعتراف نمیکنند.

 

ضرورت فریاد علیه اهانت به رسول خدا(صلی الله علیه وآله)

امثال تاجزاده ها روزی چند توئیت علیه رهبرانقلاب می زنند. گاها علیه اسلام و باورهای دینی مطلب مینویسند. میگوید ما اشتباه کردیم که حکومت را دست ولی فقیه دادیم؛ یعنی کسی که میخواهد احکام اسلام را در کشور جاری کند. بشریت امروز تشنه احکام اسلام است، اما جریان نفاق داخلی اینگونه سخن میگویند. بشر امروز به آخر خط رسیده. در فساد و فحشا هم به بن بست و پوچی رسیده. ازدواج انسان با حیوان، آخر انحطاط اخلاقی بشر است، که به رسمیت هم شناخته شده. کسانیکه امید دارند سند 2030 در کشور اجرا شود، چقدر بدبخت هستند. بشر همه چیز را تجربه کرده. در مدیریت و حاکمیت هم همینطور. امروز بشر تنها اسلام را راه نجات خود می داند و می بیند. دنبال راه نجات میگردد از دست فراعنه زمان.

عراق در ایام عاشورا و اربعین، منع عبور و مرور برای زیارت گذاشته بود. اما مردم عراق دست از زیارت کشیدند؟ 6 میلیون در عاشورا، و حدود 17 میلیون در اربعین به زیارت کربلا رفتند. مسئولین عراقی هم با این هجمه که روبرو شدند، کوتاه آمدند. نتیجه این شد که آمار کرونا در نجف و کربلا به نزدیک صفر رسید. از این طرف مسئولین ما تمام جلسات مذهبی را ملغی میکنند. جمعیت عراقی که اربعین به زیارت آمده، میگوید من به این دین و تشکیلات اعتقاد دارم. این قدرت، مافوق قدرت بیولوژیکی استکبار و ویروس کروناست. جانش را کف دستش میگیرد و به زیارت می آید. أَمِنَ مَنْ لَجَأَ إِلَيْكُمْ. این قدرت را باور کرده، و نتیجه اش را هم می بیند.

در ارتباط توهین به پیغمبراکرم رهبرانقلاب جمله ای گفتند، که ای کاش مسئولین و حزب اللهی های ما بفهمند. تأیید صریحی کردند به حرکتهای اعتراضی و خشم و غضب مسلمانان کشورهای مختلف اسلامی علیه اهانت به رسول اکرم صلی الله علیه و آله. کشورهای اسلامی در این شرایط کرونا این اعتراضات را انجام دادند. اما از این طرف ستاد کرونا اجازه نداد حتی شهرهای سفید کشور هم جلسه استکبارستیزی سیزده آبان برگزار شود؛ با اینکه هماهنگی های قبلی با وزیر کشور شده بود. اما مثل دفعات گذشته یکباره در شب 13 آبان تمام جلسات حتی در فضای باز ملغی اعلام شد. در مناطق کم خطر و در فضای باز و با رعایت پروتکلها، چه مشکلی در برگزاری جلسات وجود داشت؟ هرچند ما عادت کرده ایم به پاسخگو نبودن شما.

 

حمله به رسول خدا(صلی الله علیه وآله)، وحشی گری رسانه ای

این اقبال عمومی امروز مردم دنیا به دین اسلام بزرگترین بشارت ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله است. رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَی الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ. این یاران آخرالزمانی بزرگترین بشارت ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السالم هستند. امام صادق علیه السلام در حج فرمود یا ایها الناس انّ رسول اللَّه کان هو الامام. کسی باورش این نباشد که پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله مأمور به قیام به حق بود، اما ائمه دیگر مأمور نبودند. ما الامام الا من قام بالحق. امام مأمور به قیام به حق است.

با ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله سلطنت ها متزلزل شدند. امروز در طول 1400 ساله تاریخ حیات مبارک پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله، شیرینی و حلاوت این ولادت سعید بیشتر از همیشه است؛ مژده و بشارتش بیشتر از همیشه است. و البته به همین میزان هم فتنه و توطئه و خطر زیادتر است. رهبرانقلاب توصیه موکد کردند که در همه بخشها باید قدرتمند شویم. چون ما در مواجهه با یک جبهه زخم خورده از مستکبرین هستیم. جبهه ای مستأصل و منفعل و بی تدبیر، که دیوانه وار وارد شده. با این حمله شان به رسول خدا یک نوع وحشی گری رسانه ای از خود نمایان کردند. چون مستأصل شده اند؛ راهی پیش رو ندارند. امروز تکلیف ما این است که قدرتمند شویم برای فردایی بسیار نزدیک. همه ما این وظیفه را داریم. شواهد و قرائن زیادی مبنی بر این وجود دارد.

لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَريصٌ عَلَيْکُمْ بِالْمُؤْمِنينَ رَؤُفٌ رَحيمٌ(توبه 128). ما رهبری داریم به اسم رسول اکرم صلی الله علیه و آله که به هدایت بشر حریص است. ما مسلمانان و شیعیان هم باید به هدایت قاطبه بشر حریص باشیم. باید ابتدا خودمان به اطمینان و یقین رسیده باشیم، و بعد دست دیگران را بگیریم. خدا اراده کرده امروز بشر به اسلام و قرآن و مکتب رسول اکرم صلی الله علیه و آله توجه کند. به دست پرورده های مکتب اسلام مثل قاسم سلیمانی توجه کند. سردار سلیمانی یک نمونه مومن تربیت یافته مکتب دین رسول خداست. يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَ يُحِبُّونَهُ(مائده 54). مردم دنیا را ببینید چگونه به سردار سلیمانی توجه کردند.

 

چرا منبری ها از ولایت دفاع نمی کنند؟!

شما روی چه محاسبه ای سعی میکنید دل مردم را از اعتماد به ولی فقیه یعنی وارث پیغبمراکرم صلی الله علیه و آله سست کنید؟ شما مردم ما را چه فرض کرده اید؟ اینها همان مردمی هستند که در تشییع حاج قاسم اعجاز آفریدند. به قاسم سلیمانی ها اعتقاد دارند. محوری ترین خصوصیت حاج قاسم ولایتمداری او بود. طبق چه محاسبه و باوری میخواهید دل مردم را از نظام اسلامی و رهبرانقلاب برگردانید؟

واقعا جای تعجب دارد، منبری ها و تریبون دارهای ما حتی یک نفر هم مقابل این جریان سازی علیه ولایت فقیه سخن نمیگویند. مسئولین قضایی و امنیتی هم این اشخاص را رها کرده اند. میگوید از اساس انتخاب ولی فقیه برای حاکمیت مشکل داشت؛ اسلام نباید حکومت کند. مگر آمریکا و اسراییل حرفی غیر از این میگویند؟ این تشویش اذهان عمومی و انحراف نیست؟

بروید سراغ منبری ها و لیدرهای سیاسی، بگویید شما چرا از امام امت دفاع نمیکنید؟ حیثیت شما به این امام و نظام بستگی دارد. برای ما این موضوع مسئله نیست. خدای متعال حرمت و جایگاه امام جامعه انقدر برایش اهمیت دارد که در بدو ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله نظم دروغین طواغیت عالم را بهم ریخت. انتظار خدا از ما این نیست که طاغوت زمانمان را بهم بریزیم؟

ما واقعا نمیتوانستیم سیزده آبان مراسمی درخور بگیریم؟ آن هم در تلاقی زیبا و بجای ولادت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله با روز استکبارستیزی. رسالت پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله این است: أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ(نحل 36). جنگ با طاغوت رسالت رسول خداست. امروز روز به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان ماست در برابر آمریکای مستکبر. آن هم زمانی که تمام جریان استکبار علیه پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله بپا خواسته و رسما و پیاپی به پیامبر ما اهانت میکند. امروز روز مرگ بر آمریکاست. فریادهای امروز ما باید خیلی بلندتر و رساتر از گذشته باشد.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

مجالس شب های قدر
با سخنرانی و مناجات خوانی
حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
از جمعه تا سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰
(قرائت قرآن، بیان احکام، سخنرانی، عزاداری، دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن)
مکان:
مصلی قدس قم
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است