سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ساعت ۱۰:۲۲

تحریمهای اخیر را سران جنبش سبز به آمریکا دیکته کردند

بزرگداشت دهه بصیرت - 14 دی 97: یکی از شعارها در فتنه 88 این بود: «اوباما! یا با اونا یا با ما». رهبران فتنه سبز به اوباما اعتراض میکردند که یا با رهبر ایران باش یا با ما. به اوباما میگفتند تو حق نداری با رهبر ایران کنار بیایی! سران جنبش سبز هم پیشنهاد تحریم های جدید را به آمریکا دادند، هم خودشان زمینه تحریم ها را ایجاد کردند.

مراسم بزرگداشت دهه بصیرت با همکاری هیئت محبین اهلبیت(ع) و پایگاه مقاومت امیرالمومنین(ع) جمعه 14 دیماه 97 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

فتنه تمام نشده

رهبرانقلاب پس از انتخابات دولت نهم گفتند مردم بسمت آرمانهای انقلاب بازگشتند. یکی از دلایل مهم این امر، روشنگری و بیداری علما و فضلای شهر قم بود. قم در آن سالها بیدار بود، و کشور را بیدار کرد، تا اینکه مردم به آرمانهای انقلاب برگشتند. هر چه از فتنه 88 میگذرد ابعاد تازه ای از این فتنه روشن میشود. در مذاکرات هسته ای صحبت دولت این بود که کوتاه بیاییم تا توافق صورت گیرد و تحریمها برداشته شود. اما تحریمها برداشته که نشد، بلکه بیشتر شد. پس می بینیم که تحریمها ربطی به مسئله هسته ای ندارد.

فتنه تمام نشده. ما هم اکنون با آثار سوء فتنه 88 درگیریم. آمریکا تا قبل از فتنه 88 ایران را محور شرارت معرفی کرده بود و مدام دم از گزینه های روی میز میزد، و برخی مسئولین هم می ترسیدند که مبادا جنگ رخ دهد. همین آمریکا بعد از پیشرفتهای هسته ای ایران، بدنبال مذاکره پنهان با ایران بود و از طریق عمان وارد عمل شد، تا به ایران بگوید که ما غنی سازی شما را قبول داریم، اما بیشتر از این پیش نروید، همینجا متوقف شوید. وزیر خارجه زمان بوش گفت هیچگاه در مخیله ما نمیگنجید که با ایران بجنگیم. مستشاران نظامی آمریکا امکان جنگ نظامی با ایران را منتفی اعلام کرده بودند. بازهم در جریان مذاکرات هسته ای و انتخابات مسئولین مردم را از جنگ می ترساندند.

کار به فتنه 88 رسید. آمریکا که دم از مذاکره و توافق و تقسیم قدرت در منطقه با ایران میزد و میگفت ما بدنبال براندازی نیستیم ، ناگهان در جریان فتنه به نابودی جمهوری اسلامی امید پیدا کردند. این امید در دشمن از کجا پدید آمد؟ بعد از فتنه 88 سران و فراریان جنبش سبز به دشمن امید دادند و در یک نامه 8 صفحه ای به مسئولین آمریکایی نوشتند شما باید جمهوری اسلامی را تحریم فلج کننده کنید. الان تحریم اقتصادی بعنوان اهرم فشار در دست آمریکاست برای ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به نظام و رهبری.

 

 

تحریمهای اخیر را سران جنبش سبز به آمریکا دیکته کردند

مردم باید بدانند تحریمها را داخلی ها به آمریکا دیکته کردند. آمریکا داشت تسلیم قدرت ایران میشد. آمریکا مستأصل شده بود. اوباما در نامه به رهبرانقلاب جمهوری اسلامی و غنی سازی و همکاری با ایران در منطقه را به رسمیت شناخته بود. التماس میکرد که ایران آمریکا را از منطقه بیرون نکند. یکی از شعارها در فتنه این بود: «اوباما یا با اونا یا با ما». رهبران فتنه سبز به اوباما اعتراض میکردند که یا با رهبر ایران باش یا با ما. سبزی ها به اوباما میگفتند تو حق نداری با رهبر ایران کنار بیایی!

سکوت بسیاری از علما در جریان فتنه 88 بی دلیل نبود. نمایندگان سران فتنه مدام با بیوت علما در ارتباط بودند و اخبار دروغ را مخابره میکردند، و برخی از علما نسبت به موضع گیری علیه فتنه شک و تردید پیدا کردند. رهبرانقلاب بی جهت نفرمود فتنه آینده آنتی تز انقلاب است که از قم و حوزه علمیه نشأت میگیرد.

در جریان فتنه 88 سران فتنه با توجه به تجربه ایام دوم خرداد، به این نتیجه رسیدند که در قم نمیتوانند اغتشاش ایجاد کنند. چون قبلا تجربه اش را داشته اند. منتظری در 13 رجب آن سال سخنرانی کرد، همان شب 400 نوار تکثیر شد و در سراسر کشور پخش شد. آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم صحبت کردند، و علما و روحانیون یکپارچه به خیابانها ریختند و قائله منتظری را ختم کردند.

منافقین اوباما را تشویق به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی کردند. سران فتنه 10 سال برای فتنه 88 برنامه ریزی کرده بود. سال 86 ما به لیدرهای حزب اللهی نسبت به موج اهانت ها به رهبرانقلاب هشدار دادیم، اما عموما نمی پذیرفتند. اهانت به رهبرانقلاب کار را به اهانت به سایر ارزشها میرساند. لذا روز عاشورا آن اهانت به امام حسین(ع) رخ داد. کسانیکه این اهانت را کردند، توسط موسوی و کروبی اداره نمی شدند. رهبرانقلاب گفتند اینها که سران فتنه نیستند. سران فتنه منافقینی هستند که ده سال است از آن طرف مرزها برای این فتنه برنامه ریزی و حال مدیریت میکنند.

 

فتنه انگیزان 88 مایه امیدواری مجدد آمریکا

آمریکا از کجا به این نتیجه رسید که با مذاکره میتواند با برجام قدرت هسته ایران را متوقف کند؟ فتنه 88 جنوب شهری ها در خیابانها نبودند. محله های جنوب شهر هم خیلی شلوغ نشد. سالها اراذل واوباش تهران را سازماندهی کردند. همان زمانی که آقای احمدی نژاد میگفت ما هیچ تهدیدی نداریم، اما رهبرانقلاب از پرورش تروریست در مرزها میگفتند.

فتنه گران در یک قدمی پیروزی بودند. سران فتنه بعد از فتنه 88 گفتند ما باید از مردم انتقام بگیریم، چرا با ما همراهی نکردند؟ برای این کار طرح تحریمها را به آمریکا دادند. جان حانا مشاور امنیتی آمریکا میگوید رهبران جنبش سبز به ما گفتند در حال حاضر تحریم باید به ایران به شدت تحمیل شود. برای اثرگذاری لازم هم باید تحریم بصورت یک شک به ایران وارد شود تا فلج کننده باشد». پیغمبراکرم(ص) فرمود من بعد از خودم از فتنه منافقین میترسم. همین منافقین مانع ظهور حضرت مهدی(عج) شده اند. در روایت هست امام عصر بعد از ظهور 70 هزار منافق را گردن میزنند. با آنها مذاکره نمیکنند! گردنشان را میزنند. چون این منافقین اصلاح نمیشود: سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ(منافقون 6). فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ(بقره 10). به آمریکا پیشنهاد میدهند طوری ایران را تحریم کنید که نتواند سرپا بایستد. مگر این ملت در حق شما چه ظلمی کرده است؟

رهبرانقلاب گفتند ابعاد فتنه 88 هنوز مانده تا مشخص شود. مایکل لدین آمریکایی گفت «فته سبز ریشه اش در دهه شصت است. از آنموقع در جریان رابطه ایران با آمریکا نیروهای ما با دفتر نخست وزیر وقت ارتباط داشتند». دهه شصت نیروهای سازمان سیا در دفتر موسوی رفت و آمد داشتند. لدین میگوید «ما خیلی برای سرنگونی ایران فکر کردیم. دیدیم هیچ راهی نداریم جز اینکه هرچه سبزی ها میگویند قبول کنیم». آمریکا امیدی به ضربه زدن به نظام ایران نداشت. سران فتنه سبز آنها را دوباره امیدوار کردند. جنبش سبز الان هم در فعال است. لذا رهبرانقلاب نسبت به فتنه 98 هشدار دادند.

 

 

امید آمریکا به برخی جریانات داخلی است

تحلیل گران آمریکایی میگویند اگر تحریمی بخواهد بر کشوری تحمیل شود، مدتی طول میکشد. اما تحریم ایران طی 6 ماه با سرعت انجام گرفت. اگر فتنه 88 نبود، این تحریم ها ممکن نبود عملی شود. اینها هم پیشنهاد تحریم را به آمریکا دادند، هم خودشان زمینه تحریم ها را ایجاد کردند. انسان یاد اتفاقات صدراسلام می افتد. اولین کسانیکه مقابل امیرالمومنین(ع) ایستادند مهاجرین و انصار به سرکردگی سعد بن عباده بودند.

اوباما گفت ما چاره ای جز تحریم فلج کننده به ایران نداشتیم، تا جنبش سبز روحیه بگیرد و خودش را بازسازی کند. روز گذشته روزنامه ایران تیتر صفحه اول زده «سردرگمی FATF». شورای نگهبان باز این طرح را به مجلس بازگردانده. روزنامه دولتی ما برای FATF سینه چاکی میکند. زیر این تیتر هم نوشته جریان ارزشی مجلس و شورای نگهبان نمیخواهند ما از لیست سیاه در بیاییم.

آمریکایی که با ذلت در افغانستان و عراق و سوریه شکست خورده و خارج شده، امیدش به این جریانات داخلی است. آمریکا امروز در برابر جمهوری اسلامی ایران عددی نیست، چرا برخی نمایندگان این را نمیفهمند؟ انسان چقدر باید دروغگو و عوام فریب باشد. عضو ارشد اتاق خزانه داری آمریکا گفت ما مثل برجام که موجب نابودی هسته ایران شد، با FATF هم ریشه اقتصاد ایران را از بین میبریم، و مردم با نارضایتی خودشان نظام ایران را از بین میبرند.

 

ردپای سران فتنه سبز در سند 2030

در آخرالزمان منافقین و یهود و نصاری باهم همدست میشوند. الان منافقین داخلی با آمریکا و اسراییل علیه نظام اسلامی نقشه میکشند و اجرا میکنند. فقط هم FATF نیست. در عرصه فرهنگ هم همین جریان است. در سالن همایش اداره کل آموزش و پرورش استان تهران، مربیان بهداشت مدارس ابتدایی و راهنمایی، خانم امیری میگوید «من به حلال و حرامش کاری ندارم، باید به اولیای دانش آموزان بگویید بچه ات بزرگ شد برای این که آرامش روانی پیدا کند، باید هفته ای حداقل سه بار خودارضایی کند!» مگر سند 2030 متوقف نشد؟ این خانم که در شبکه آموزش در برنامه مهرورزی کارشناس است این حرف را میزند.

امام علی(ع) فرمود در آغاز فتنه ها دو اتفاق می افتد: هواپرستی، و قوانین جدید. یکباره می بینید اجلاس منطقه ای کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود، و رسانه ای هم نمیشود. ایران مسئول اجرای کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان در منطقه غرب آسیا است، و مسئولین دولت هم این تعهد را مخفیانه به یونیسف داده اند.

در این اجلاس ابتدا از قرآن و خدا و اسلام و حقوق کودک در اسلام میگویند، اما بعد میگویند ما برای حفظ حقوق کودکان، کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان را اجرا میکنیم! آمریکا کی باور میکرد این کنوانسیون در ایران پذیرفته و اجرایی شود؟ خباثت منافقین اینجا مشخص میشود. کنوانسیونی که میگوید کودک تا هجده سالگی حق دارد بی دین باشد، حق دارد با هرکسی که خواست رابطه جنسی داشته باشد، و پدر و مادر هم حق ندارند مقابل او را بگیرند، و الا با آنها برخورد قانونی میشود! اگر شما دم از اسلام میزنید، چرا برنامه اسلام را در تربیت کودک اجرا نمیکنید؟ وزیر دادگستری باید نسبت به این اجلاس و صحبتهایی که آنجا شد توضیح دهد. نشود مثل FATF که هنوز هم بندهای آن برای مردم اعلام نشده است.

 

سران فتنه سبز همچنان مشغول فعالیت هستند

باید در مساجد و پایگاههای حضور داشته باشیم تا نسل جدید جذب پایگاهها شوند. ده سال آینده مشخص نیست کسی در برابر این هجمه ها فریاد بزند یا نه. این کودکان باید در این محیط ها تبیین پیدا کنند تا فردا در مقابل این اقدامات ایمن شوند و بایستند. پرپر شدن نوجوانان ما در جبهه های جنگ خیلی آسان تر است از تباه شدن کودکان و نوجوانان ما با این اسناد بالادستی غرب.

رهبرانقلاب به نوجوانان گفتند شما آرزوهای این نظام را تحقق خواهید بخشید. تمام توان ما باید برای حفظ این نسل کودک و نوجوان بسیج شود. پشت سر معاهدات بین المللی دستگاههای غرب نشسته اند و برای سیطره بر شما نقشه کشیده اند. امروز می بینیم سخنرانان این نشست های کنوانسیونهای غربی، همان سران فتنه سبز هستند. فتنه تمام نشده. سران فتنه همچنان مشغول فعالیت هستند.

بصیرت یعنی عمیق دیدن. عمیق دیدن صرفا به باخبر بودن نیست. کاری کنیم بوسیله اتصال و ایمان به خدا، چشم دلمان باز شود. بصیرت یعنی این. حضرت زهرا(س) تنها بود، اما مقابل فتنه ایستاد: ألا فی الفتنه سقطوا. فرمود شما به من میگویید از حق علی دفاع نکن تا بین مردم اختلاف ایجاد نشود. شما خودتان در فتنه سقوط کرده اید. فاطمه باید از میان برداشته شود.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است