شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ساعت ۲۰:۲۴

خیلی ها نمی توانند عظمت بسیج را ببینند / آماده رویارویی نهایی با جریان نفاق هستیم

همایش هفته بسیج 2 آذر 97: خیلی ها از اقتدار بسیج خوششان نمی آید و نمی توانند عظمت بسیج را ببینند. ما داریم جبهه نفاق را شناسایی میکنیم؛ نوبت به این جریان هم خواهد رسید. میگویند با ترامپ مذاکره کنیم؛ همانطور که در جنگ با مذاکره با صدام پیروز شدیم.

به مناسبت هفته بسیج و در آستانه میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و در هفته وحدت، جشن بزرگ طراوت حضور جمعه شب 2 آذر 97 با همکاری پایگاه مقاومت امیرالمومنین(ع) و حضور هیئت محبین اهلبیت(ع) با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در مسجد امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد.

غفلت ما از جنبه انقلابی پیغمبر(ص)

ما از شخصیت رسول الله(ص) غفلت کردیم؛ و سرویسهای جاسوسی صهیونیستی و انگلیسی شخصیت رسول الله(ص) را برای جوانان اروپایی شخصیتی خشن تعریف و تحریف کردند، و از اروپاییان برای داعش نیرو گرفتند؛ و جوانان داعشی با روایات رسول الله(ص) جنایت میکنند. جوانان ما بعضا رسول الله(ص) را فقط رسول اخلاق میشناسند.
جوانان داعشی با این روایت پیغمبر(ص) جنایت میکنند: »أنا احمد أنا محمد أنا رسول الرحمه أنا رسول الملحمه«. روحانیت نمیتواند لباس پیغمبر را بپوشد اما از سیاست و مبارزه جدا باشد. حضرت امام(ره) دهه 30 با یک بیانیه قیام خود را آغاز کرد، و از ناحیه حوزه علمیه به شدت تحت فشار بود؛ هیچکس ایشان را همراهی نکرد؛ اما امام(ره) مثل رسول الله(ص) به تنهایی قیام کرد.
»أنا المقفی و أنا الحاشر«.پیغمبر اکرم(ص) رسول انقلاب و قیام است. آقای روحانی قبلا اسلام رحمانی را شعار خود ساخته بود، و به این اسم جنبه حماسه و مبارزه اسلام را پنهان میکرد. اسلام دین رحمانی است برای عامه بشر، اما برای استکبار و طاغوت دین مبارزه و مقابله است.
در بدو ولادت رسول خدا 14 کنگره طاق کسری فرو ریخت؛ آتشکده فارس خاموش شد؛ مراکز قدرت ملی و سلطنی دنیا به لرزه افتاد. چرا خداوند با بدنیا آمدن رسول الله(ص) جلوه خشم و قدرت خود را نسبت به ظلم و طاغوت نشان میدهد؟ چرا با بدنیا آمدن رسول اکرم(ص) گل و گیاه در دنیا روییده نشد؟!

 

نمی توانند عظمت بسیج را ببینند، همانطور که نمی توانستند عظمت رسول الله(ص) را ببینند

فراخوان اخیر بسیجیان در ورزشگاه آزادی از بین بسیجیان جهادگر بود. رهبرانقلاب در این همایش حوزه مأموریت بسیجیان را جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مبارزه باتروریست و نفاق تعیین کردند. امروز بسیج در عراق و سوریه جایگاه قانونی و مردمی دارد. چه کسی میتواند روحیه بسیجی را بین مردم و جوانان خاموش کند؟
در طول انقلاب کم نبوده اند کسانیکه خواسته اند نور بسیج را در کشور خاموش کنند، اما نتوانستند و نخواهند توانست: يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(صف 8). خیلی ها از بسیج و اقتدارش خوششان نمی آید و نمیتوانند عظمت بسیج را ببینند. وقتی دست قدرت خدا را در بازوی نوجوان 12 ساله در جبهه های جنگ ببینید، آنگاه عظمت بسیج را درک میکنید. شهدا به قله رسیده های بسیج هستند.
همین الان در یمن 85 هزار کودک از گرسنگی در یمن کشته شده اند. آبروی دولت آمریکا و آل سعود حتی بین مردم خودشان رفته است. در همین یمن نوجوانان را ببینید چگونه با عناصر آمریکا و آل سعود میجنگند؛ در بحرین هم همینطور. ما در جنگ تحمیلی هشت سال با 63 کشور جنگیدیم. جریان نفاق با نفوذ در مسئولین کشور امام(ره) را مجبور به پذیرش قطعنامه و نوشیدن جام زهر کرد. اما ما در جنگ موفق به حفظ نظام و کشور شدیم.
امروز 160 کشور بسیج شدند علیه انقلاب اسلامی. همانهایی که به امام(ره) فشار آوردند برای پذیرش قطعنامه، به رهبرانقلاب هم فشار آوردند برای مذاکره با دشمن، اما رهبرانقلاب نپذیرفتند. چون شرایط امروز مثل زمان امام(ره) نیست که رهبرانقلاب مجبور به پذیرش جام زهر شوند. این دستور قرآن است: فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلی السلْمِ وَ أَنتُمُ الاَعْلَوْنَ(محمد 35). وقتی اسلام قدرتمند است، سازش با کفر معنا ندارد. چرا باید از انتقام سیصد هزارشهید انقلاب و جنگ و شهدای جبهه مقاومت بگذریم و با آمریکا صلح کنیم؟

 

آماده رویارویی نهایی با جریان نفاق هستیم

آقای روحانی میگوید در جنگ تحمیلی گفتگو  و مذاکره ما با صدام باعث تصویب قطعنامه و پیروزی ما شد. این یک دروغ بزرگ است. پس از تصویب قطعنامه صدام قطعنامه را زیرپا گذاشت و به اهواز حمله کرد. و این بار هم عده اقلیت رزمندگانی که در مناطق جنگی مانده بودند، صدام را به عقب راندند. مقاومت و نبرد بود که انقلاب را حفظ کرد. چشم ندارید قدرت بسیج را ببینید؟ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۖ أَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ(منافقون 4). هنگام نابودی جریان نفاق بزودی فرا خواهد رسید انشاالله.
رسالت پیغمبر(ص) از میان برداشتن مستکبرین است: »بعثت لرفع قوم و وضع آخرین«. سنت پیغمبر اکرم(ص) شمشیر است و مبارزه: »بعثت بالجهاد لم ابعث بالزراع« صلح حدیبیه هم یک استنثنا بود، برای حفظ جان مسلمانانی که در مکه پنهانی ایمان آورده بودند. با پذیرش این قطعنامه جنگ و فتح مکه فقط یکسال عقب افتاد. اما امروز عده ای میگویند با آمریکا مذاکره کنیم، چون ما در جنگ با آمریکا پیروز نیستیم. ننگ از این بالاتر؟
امام زمان(عج) به سنت پیغمبر(ص) عمل میکنند. هفتاد هزار منافق توسط ایشان کشته خواهند شد. این سنت پیغمبر رحمت است. ظهور حضرت حجت(عج) رویارویی نهایی جبهه نفاق با جبهه حق است. ما داریم جبهه نفاق را شناسایی میکنیم؛ نوبت به این جریان هم خواهد رسید. نفاق بود که کمر امیرالمومنین(ع) را شکست. میگوید با ترامپ مذاکره کنیم، همانطور که در جنگ با مذاکره با صدام پیروز شدیم.

 

اجرای سند 2030 این بار به اسم دفاع از حقوق کودک!

عده ای میخواهند با پذیرش و اجرای سند سیاه 2030 نسل کودک و نوجوان ما را دچار انحراف و بطلان عقیده و اخلاق کنند. سندی که در خود آمریکا اجرایش متوقف شد. وزارت آموزش و پرورش در عرض سه روز این سند را عملیاتی کرد! الان هم بدنبال تصویب و اجرای FATF هستند تا اقتصاد کشور را فلج کنند. هنوز این جریان تمام نشده، بدنبال تصویب کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان هستند. به اسم دفاع از حقوق کودک، آموزش مسائل جنسی را از سه سالگی به کودکان ما آموزش میدهند. طهارت و پاکی رسالت پیغمبر اکرم(ص) بود: يُزَکِّيهِمْ وَ يُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَةَ(آل عمران 164). ما نمیتوانیم دم از رسول الله(ص) بزنیم، اما در مقابل کسانیکه طهارت و پاکی کودکان ما را نشانه رفته اند، ساکت بمانیم.
در شبکه سلامت کارشناس میگوید صحبتهای من را کودکان زیر 16 سال تماشا نکنند! و بعد رسما از دوستی پسرها و دخترها میگوید، و آن را تحسین هم میکند. بعد میگوید وقتی دختر و پسر میخواهند یکدیگر را لمس کنند، فقط باید اجازه بگیرند! این آموزش عمومی تلویزیون ماست. آیا این دفاع از حقوق کودک است؟!  
 أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ(نحل 36). پذیرش 2030 و FATF و کنوانسیون حمایت از کودک عین پذیرش خواسته دشمن است. لذا رهبرانقلاب به جهادگران بسیجی در تمامی این حوزه ها مأموریت دادند. وقتی بسیجیان جهادگر در مناطق محروم به مردم خدمت میکنند، نظر مردم نسبت به انقلاب مثبت می شود. سالهاست وهابیت و ضدانقلاب در مناطق محروم دارد روی مردم و جوانان کار میکند. حضور بسیجیان جهادگر در این مناطق محروم تلاش دشمنان را خنثی میکند.
وقتی رهبرانقلاب از روستاهای زلزله زده کرمانشاه رفتند، به گزارش روستاییان محلی تمام مسئولین هم از آنجا رفتند! آنوقت آقای روحانی گزارش میدهد تمام روستاییان به منازل خود رفته اند. به گزارش گروههای جهادی حاضر در منطقه، حداکثر 30 تا 40 درصد روستاییان به منازل خود رفته اند. چرا گزارش دروغ میدهید؟ آنگاه در این مناطق از جوانان محلی نیرو میگیرند برا داعش، و به مجلس شورای اسلامی حمله مسلحانه میکنند.


بسیج امانت رسول الله(ص) و امام صادق(ع)

امام صادق(ع) که بین ما شیعان فقط بعنوان صاحب مکتب و درس شناخته می شود، در بیان منصور دوانیقی اینگونه است: »هذا الشجی المعترض فی حلوق الخلفإ الذی لایجوز نفیه و لا یحل قتله«. منصور میگوید این مرد(امام صادق ع) مثل استخوان در گلوی خلفا است، نه میتوان او را کشت و نه میتوان نسبت به او بی تفاوت بود. بسیج آفریده مکتب امام صادق(ع) است. بسیج مثل استخوان در گلوی دشمن و نفاق است. امروز عمامه به سرها از پایان دادن به بسیج سخن میگویند. برخی هم که نسبت به بسیج سکوت کرده اند، از ترس و از روی احتیاط است. بفرموده امام کاظم(ع) عالمی که با مستکبر نمیجنگد راهزن است: »لاَ يَجْعَلُوا بَيْنِي وَ بَيْنَهُمْ عَالِماً مَفْتُوناً بِالدُّنْيَا فَيَصُدَّهُمْ عَنْ ذِكْرِي وَ عَنْ طَرِيقِ مَحَبَّتِي وَ مُنَاجَاتِي أُولَئِكَ قُطَّاعُ اَلطَّرِيقِ مِنْ عِبَادِي«.
دشمن نه میتواند امام صادق(ع) را بکشد، و نه میتواند او را نادیده بگیرد. بسیج امانت امام صادق(ع) و رسول الله(ص) است. بسیج امروز خار چشم دشمنان و نفاق است. بیایید از این بسیج محافظت کنیم. بسیج مأموریت های زیادی دارد. همه باید در انجام این مأموریتها همراه بسیج باشیم، و این بازوی انقلاب و ولایت را تقویت کنیم.

 

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است