دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ساعت ۱۹:۱۸

حجت الاسلام احمد پناهیان در تجمع مقابل سفارت فرانسه: شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ها وزیر خارجه‌مان هوس می کند با کری قدم بزند

شرمنده‌ایم که در اوج فتنه‌ها و کوران توهین‌ها به اسلام، وزیر امور خارجه‌مان هوس می‌کند که با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) به نقل از خبرگزاری دانشجو، گزیده ای از بیانات حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان در تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه بدین شرح است:

همه می‌دانیم فرانسه، دانمارک، انگلستان و سایر کشورهای حقیر در این فتنه سیاه و بازی نفرت انگیز جز پیاده نظامی بیش نیستند.

فرانسه و انگلستان که مانند سگ قلاده به گردن خود را دست آمریکا سپردند بدانند ما هنوز جنایات دفاع مقدس را فراموش نکرده‌ایم... هنوز خون شهیدانمانم را فراموش نکرده و نمی‌کنیم.

امروز بسیج، دانشجو، طلبه و ملت ایران برای تسویه گذشته نیامدند بلکه برای نفرت و بغض خود در اینجا حاضر شدند و تجمع امروز معنای دیگری دارد... این فریاد به اربابان آمریکا و انگلیس برسد.

اگر امریکا خود را در پرتگاه نابودی نمی‌دید دست به این جنایت نمی‌زد... آمریکا بدان! اگر «مرگ بر امریکا» هشدار بود، به محمد قسم تا مرگ تو را نبینیم، دست از مبارزه بر نخواهیم داشت. این فتنه را توهین به پیامبر نمی‌دانیم و ما امروز تا نیستی و نابودی کامل استکبار از پای نمی‌نشینیم.

مبارزه با دشمن، ریشه در سنت رسول خدا دارد.

‫شما مستکبران خوب تشخیص دادید که اسلامی که پرچم انقلاب اسلامی را به جهان عرضه کرده غیر از اسلام امریکایی است... اسلام ما اسلام عزت و غیرت است.

بیداری اسلامی نه تنها موجش جهان را برداشته و دیکتاتورهای شما را ذلیل کرده است بلکه در امریکا و انگلیس از مسلمانان جوان الگو می‌گیرد... بیداری اسلامی امروز اروپا را به لرزه در آورده است.

اسلامی می‌خواهیم که عدالت را مستقر کند و حق مظلوم را از ظالم بگیرد.
 
ما درس آموختگان رهبر و «ابرحریفی» هستیم که شما را ذلیل کرد.

به دیپلمات‌ها و وزیر امور خارجه می‌گویم: آخرین بار مقام معظم رهبری که به نصّ قانون اساسی باید سیاست‌های کشور را تعیین کند، به شما فرمود سیاست محوری که شما باید اعمال کنید سیاست تعاملی «ضد نظام سلطه» است.

مقام معظم رهبری در بین 50 هزار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در محرم سال گذشته فرمودند: شما باید از صدق زینب کبری(س) الگو بگیرید، زینب هیچ گاه پشت به دشمن نکرد.

حالا که آمریکا به قدرت اسلام و رسول اکرم(ص) حمله می کند چه جای حرف زدن از صلح حدیبیه است؟! اصل، دعوی جهاد با مستکبر است، صلح استثناء است؛ ولی امروز روز استثناء نیست. اهانت به پیغمبر اکرم(ص) اهانت به ساحت مقدس «الله» است.

اگر ما مسلمان موحدیم، اگر همه مسیحی‌ها، زرتشتی‌ها و همه ادیان الهی موحد هستند همه باید یکپارچه اقدام کنند، فرانسه بازیچه دست آمریکاست پس «مرگ بر آمریکا»...

 دسته‌ها، هیئت‌ها و مساجد و تکایا و یک و نیم میلیون راهیان کربلا! بدانید که امروز کربلای شماست. امروز باید همانطور که وقتی حرم حضرت زینب(س) تهدید شد به میدان آمدید، مسئول باشید و به میدان بیاید.

شرمنده‌ایم که وزیر امور خارجه در این چکاچک ستیز دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند؛ پس باید بگوییم: «وزیر امور خارجه، اقتدار اقتدار»...

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

نظرات کاربران

علی
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ساعت ۲۱:۳۴

این مراسم باید مستقیم از تلویزیون پخش میشد اما حیف که...حقیقتا جای تاسف داره... اگر براتون مقدور لطفا فیلم این مراسم رو هم درسایت قراربدین...

تخریب قبور ائمه علیهم السلام در بقیع
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
جمعه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۰
(قرائت قرآن، احکام، سخنرانی، عزاداری)
مکان:
مقتل الشهداء‌ فاطمیه
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است