پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ساعت ۲۲:۱۱

مخالفت با امام یعنی نابودی تمام گذشته انسان

میلاد حضرت زینب سلام الله علیها-28آذر99: جریان نفوذ در بیوت علما باید شناسایی و با آن مقابله جدی شود. طوری نفوذ میکنند که حرف یک فقیه شیعی مثل جناب امجد با حرف مولوی دشمن اهلبیت یکی میشود؛ روح الله زم را شهید می شمارد! این علما باید متوجه شوند که نباید راه طلحه و زبیرها را ادامه دهند. هرکس به مرز مخالفت با امام حق رسید، تمام گذشته اش از بین خواهد رفت.

مراسم جشن میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در هیئت محبین اهلبیت علیهم السلام قم جمعه 28 آذر 99 با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان در فضای مجازی برگزار شد.

مودت یعنی ابراز کردن محبت

الحمدلله اوضاع قم طبق اطلاعاتی که رسیده، شرایط قم شرایط خوبی است. اگر همچنان مجبوریم جلساتمان را در فضای مجازی دنبال کنیم و محرومیم از حضور مومنین، دیگر این محدودیتهای غیرمنطقی است که در قم اعمال شده. البته ما خودمان را موظف میدانیم به رعایت دستورات طبق دستور رهبرمان، اما بواقع خلاف آن چیزی است که خودشان پیش از این عنوان کردند. بالاخره قواعد و ضوابط خود را نباید نقض کنند، اما الان نقض میشود. الان شرایط قم طبق آمارها نزدیک به سفید است. منتهی در این چندمدت خصوصا نزدیک شب یلدا، محدودیتها مقداری بیشتر شده. از اینطرف هم جلسات محدود شده. انشاالله خدای متعال این بلیّه را ریشه کن کند، و عواملی که مغرضانه و جاهلانه این محدودیتها را تحمیل میکنند به مجالس معنوی، هرکه هستند در هر پست و مقام و منصبی هستند، غیرمنطقی و غیرعقلایی و غیرکارشناسی، انشاالله از نقطه اثر زائلشان کند و بهتر از آنها در این منصبها بنشاند.

آیه: قُلْ لَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَى وَمَنْ يَقْتَرِفْ حَسَنَةً نَزِدْ لَهُ فِيهَا حُسْنًا إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ شَكُورٌ(شوری 23). واقعا در وجود مقدس حضرت زینب کبری سلام الله علیها یک تجلی و تبلور ویژه پیدا میکند. انسان بخواهد تکلیفش را نسبت به اهلبیت علیهم السلام بفهمد، بواقع باید به وجود مقدس حضرت زینب سلام الله علیها نگاه کند. یک وقتی هست کسی به کسی علاقه مند است و از او اطاعت میکند، این را میگویند محبت. گاهی این محبت را ابراز میکند، با اطاعت کردن، با الگو گرفتن، با تأسی به ویژگیها و خصائص و برتری های اخلاقی و امتیازات آن شخص؛ به این ابراز محبت میگویند مودت. این خواسته خدای متعال است. این ابراز محبت و ارادت جزو حقوق خداست؛ و در ادامه حق اطاعت و نصرت ائمه معصومین علیهم السلام است.

حضرت زینب سلام الله علیها همین که یک دخترند، یعنی معدن رحمتند، ریحانه اند، معدن عاطفه و احساس و عشقند. خدای متعال یک چنین پدیده بی نظیری را به این عالم نازل و او را تقدیم فرموده به دو نور مقدس حضرت علی علیه السلام و زهرای مرضیه سلام الله علیها. این خودش یک ویژگی برتر است. از دو نور یکپارچه نور محض، آن هم در هیئت دختر، در هیئت زن. فرمودند در روایت بهترین فرزندان دخترانند. خدای متعال پاقدم هر دختری در منزل، 12 نعمت به اهل آن منزل میدهد. چون تکلیف و رسالت و ماموریت دختر خیلی خاص است. در روایتی فرمود اگر خدا به خانه ای یک دختر عطا کند، خداوند کمکشان میکند در تربیتش. چون مسئولیت تربیت دختر خیلی سنگین است. اگر دوتا دختر عطا کند، باید حکومت هم کمک کند. دستگاه و سازمان و تشکیلات حکومت اسلامی باید کمک کند.

 

دولت در تربیت فرزندان باید نقش ایفا کند

نه در این دولت بلکه در دولت قبل و باز در دولت قبل تر که دیگر فاجعه بود، غفلت نسبت به تربیت نسل نو و جوان اعم از پسر و دختر صورت گرفت، که این آسیبش به دختران خیلی بیشتر است. یکی از مشکلاتی که ما امروز دچارش هستیم بر سر دیر ازدواج کردن، سر اختلافات عدیده خانوادگی، سر فرزند نیاوردن یا کم فرزند آوردن، اینها همه پدیده شومی است که محصول تربیت دوره های حاکمیت دولتهای مختلفی است که امام مسلمین مقام معظم رهبری هم به این امر اشاره کردند. مقام معظم رهبری در پایان دولت دهم حدود 19 نقطه ضعف برای دولت شمردند، ازجمله غفلت از تباه شدن نسل جوان. این کلمه خیلی بار معنایی دارد. غفلت از تباه شدن، این عین کلمه مقام معظم رهبری است. امام مسلمین دارند جامعه را می بینند، متوجهند. ممکن است یک عده ای با سلایق سیاسی خوب هم بیایند و به مسئولیت برسند، اما اولویت ها را تشخیص ندهند. از اولویتهای اداره جامعه همین زاد و ولد و فرزندآوری است.

در روایت هست وقتی در خانواده ای دختر بدنیا می آید، خداوند باید برای تربیت دختر به پدر و مادر کمک کند. اگر دو دختر در یک خانه شدند، علاوه بر خدای متعال باید حکومت هم کمک کنید. یعنی عملا قواعد و ضوابط باید برای پرورش یک دختر در کانون صحیح و سلامت و مقاوم خانواده کمک کننده باشند. دولت باید نقش داشته باشد. رییس جمهور صریحا گفت دولت وظیفه ای در قبال بهشت و جهنم مردم ندارد. بار مسئولیت را از دوشش زمین گذاشت. این خلاف قانون اساسی است. ایشان دعبش این است. خیلی از موارد را خلاف قوانین عمل کرده و میکند. من جمله همین بخش تربیت یک نسل.

در همین دولت سند 2030 امضا میشود که هولناک است. کنوانسیون حقوق کودک با مسئولیت وزارت دادگستری در نظام اسلامی اجلاس منطقه ای اش در تهران برگزار میشود، و این آقایان قبل از برگزاری این کنوانسیون رفته اند و این معاهده را امضا کرده اند و الان دارند عملیاتی اش میکنند. حقوق کودک سند 2030 نیست که مقام معظم رهبری جلوش را گرفته باشد. دارند مواد این کنوانسیون را اعمال میکنند، و به آن هم البته افتخار میکنند و با شوق و ذوق از آن یاد میکنند!

 

تربیت فرزندان نیازمند نهضت ملی

امیرالمومنین علیه السلام راجع به حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود نِعْمَ الْعَوْنُ عَلَى طَاعَةِ اللَّهِ. طاعت برای امیرالمومنین علیه السلام چه جایگاهی دارد؟ ایشان را به مقامات و کمالات بالاتر و برتر میرساند. امیرالمومنین علیه السلام میفرماید بهترین کمک من در راه عبودیت صدیقه کبراست. این نقش محوری است. حالا این دختر وقتی همسر میشود نسبت به همسرش چه نقش اساسی و محوری در رشد و تعالی و سعادتش ایفا میکند؟ وقتی مادر میشود نسبت به فرزندانش چه نقشی را ایفا میکند؟ که دیگر اصلا نمیشود راجع به آن صحبت کرد.

وقتی کسی زیر سن بلوغ از دنیا میرود در روایت هست تُرَبِّيهِمْ فَاطِمَةُ. چه در این عالم و چه در عوالم دیگر، مقام تربیت فرزندان شیعه سپرده شده به حضرت زهرا سلام الله علیها. این نقش عظیمی است. اگر خداوند به خانه ای سه تا دختر عطا کند، در روایت هست که علاوه بر خدا وحکومت، مردم هم باید در تربیت این فرزندان و دختران به خانواده کمک کنند. یعنی نهضت ملی برای تربیت فرزندان بویژه دختران باید شکل بگیرد.

وقتی به این مسئولیت مهم نپردازیم، یکدفعه دچار بحرانی مثل همین بحران هویت و شخصیت فعلی میشویم در برخی دخترانمان، که احساس میکنند تفاوتی بین آنها و پسرها نیست. جایگاه خودشان را نمیشناسند. حتی ممکن است برای بعضیها ذهنیت ایجاد کند که نکند ما کمتریم. در خلق خدا تفاوت نیست. خدا برای بندگانش کم نگذاشته. منتهی این یک ضد ارزش است که تبدیل به ارزش شده. فکر میکنند اگر دخترها خودشان را شبیه پسرها کنند، مثلا شخصیت جامع و کاملی پیدا کرده اند. که بسیاری اش محصول سریالها و فیلمهاست، بخصوص فیلمهای غربی. داخلی ها هم البته دست کمی ندارند. یک نهضتی در مردم باید ایجاد شود برای تربیت.

حضرت زینب سلام الله علیها دختر این خانه است. کدام خانه؟ فِي بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَنْ تُرْفَعَ وَيُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ(نور 36). کدام خانواده؟ اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیرًا(احزاب 33). برتر از این ها در عالم هستی نیست. زینب سلام الله علیها دختر این خانواده است. «زینب» نامی است که خدای متعال قرار داده برای این بانو. وقتی حضرت به دنیا آمدند، میخواهند نام انتخاب کنند برای دختر. حضرت زهرا سلام الله علیها منتظر امیرالمومنین علیه السلام هستند، امیرالمومنین علیه السلام منتظر پیغمبراکرم صلی الله لعیه و آله است. این نور لیاقتش این است که فقط پیغمبراکرم صلی الله لعیه و آله بر او نام بگذارد. پیغمبراکرم صلی الله لعیه و آله فرمودند من هم از خدا سبقت نمیگیرم. و جبراییل امین نازل شد و گفت خدای متعال نام این بانوی مکرمه را زینب گذاشته است.

برخی عوام به اشتباه قائلند اگر نام دخترانشان را زینب بگذارند، بلاکش میشود. این اشتباه بزرگی است. حضرت زینب سلام الله علیها در کودکی و جوانی و میانسالی و کهنسالی، تمام طول حیات شریفشان مبارزه ای روشن بینانه بود. بصیرت حضرت زینب سلام الله علیها زبان زد بود. امام سجاد علیه السلام فرمود أنتِ بِحَمدِ اللّه‏ِ عالِمَةٌ غَيرُ مُعَلَّمَةٍ، فَهِمَةٌ غَيرُ مُفهَّمَةٍ. نوع درک زینب کبری سلام الله علیها زمینی نبود. رهبرانقلاب گفتند بصیرت یعنی بازشدن چشم دل. بتواند عمق ماجراها را ببیند.

 

حوزه نباید از انقلابی گری فاصله بگیرد

این عالم غافل، بعد از سفر مالزی و روسیه، به فرانسه میرود و ویدئو ضبط میکند و متأسفانه پخش میکند. هرچه به بیانات جناب امجد نگاه میکنیم، میبینیم که این شخص واقعا از بی بصیرتی مفرط رنج میبرد. چه میشود که یک انسان از نمایندگی حضرت امام در برهه ای از زمان، و از جایگاه و اعتبار خاص نزد رهبرانقلاب در دورانی که به دانشگاهها میرفتند و جذب زیادی بین جوانان داشتند، و به مبانی انقلاب و ولایت اعتقاد داشتند و تلاش میکردند، یکباره از این همه راه رفته منصرف شود؟!

بقول خود ایشان که گفتند: يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا(کهف 104). حوزه علمیه باید این موارد را دقیق بررسی کند. در حوزه علمیه ما به تعداد انگشتان دست نداریم کسانیکه اینچنین راه را کج کنند. در فرانسه صحبت کند و جوانان و دانشجویان را به قیام علیه حق و امام حق دعوت کند. این دست انسانها کم هستند، اما حوزه علمیه باید آسیب شناسی کند. رهبرانقلاب در همه سفرهایشان به قم فرمودند حوزه نباید از انقلابی گری فاصله بگیرد. این حرف دقیقی است. انقابی گری حوزه مبنایش علم و ایمان و پژوهش و تعمیق معارف است.

چند نقیصه به ذهنتان برسد، عده ای هم دور شما را بگیرند، فرزندتان هم در این میان نقش آفرینی کند، و در نهایت به امام مسلمین توهین کنید و مقابل حق بایستید، و امام مسلیمن را به کبر و خودرأیی متهم کنید؟ خیلی از عوامل تاثیر دارد در انحراف اهل علم. این بزرگوار از بزرگانی همچون حضرت امام، آیت الله بهجت، علامه طباطبایی و سایر بزرگان بهره برده اند. منتهی همان آیت الله بهجت مطلبی را در دهه هفتاد به فرمانده وقت سپاه گفتند که اطراف علما و بیوت علما را مسئولین امنیتی و اطلاعاتی باید رصد کنند. گاهی با ده واسطه و گاهی ده نفر با واسطه به بیوت علما نفوذ میکنند، و تطمیع میکنند. و اگر نتیجه نگیرند، تهدید هم میکنند.

 

هم صدایی جناب امجد با مولوی وهابی!

حرفهایی که جناب امجد میزند، خودشان هم مبانی این حرفها را قبول ندارند. گمان میکنم ایشان تحت نفوذ و تهدید و تطمیع قرار گرفته. این علما باید متوجه شوند که نباید راه طلحه و زبیرها را ادامه دهند. این جریان باید در حوزه علمیه شناسایی شود. این نوع دشمنی کردن،  نفوذ به بین علما، القائات دروغ و ترفندهای مختلف جنگ روانی باید شناسایی شوند. طوری نفوذ میکنند که حرف یک عالم و فقیه شیعی با حرف مولوی دشمن اهلبیت یکی شود. میگوید من معتقدم همانطور که صدام شهید شد، روح الله زم هم شهید شده! من مطئنم که نظر آقای امجد این نیست که صدام و عبدالمالک ریگی شهید و روح الله زم شهیدند. اما تحت چه نفوذ و فشار و القائاتی قرار گرفته که اینچنین نظراتی را بیان میکند؟

امثال تاجزاده از این سخنان استفاده کنند و فریاد وا اسلاما سر دهند! اصلاح طلبان از این موضع گیری استفاده کنند و فشار را بر رهبرانقلاب زیاد کنند. جلو این نفوذها باید گرفته شود. وقتی یک فقیه شیعی ولایی مشهور به ذکر «یاعلی» در محافل و مجالس، حرفش با مولوی وهابی دشمن امیرالمومنین علیه السلام یکی میشود، برخی مردم عوام دچار تردید میشوند. بسیج طلاب باید این نفوذها را شناسایی و خنثی کند. اینها فقط غفلت نیست. رهبرانقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان گفتند برخی تقوا ندارند. تقوا برای هرکس یک معنا و جایگاه دارد.

روزی که به آقای امجد گفتند اگر میخواهید وارد مجلس خبرگان شوید باید امتحان دهید، به ایشان برمیخورد و منصرف میشوند. این را باید ریشه یابی کرد. کسر شأن است امتحان دادن برای ورود به مجلس خبرگان؟ در موضع گیری رهبرانقلاب در فتنه 88 ناراحت میشوند و عدالت را برنمی تابند. تواضع رهبرانقلاب مقابل بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه برای ایشان ناخوشایند می آید. تهمت دیگران به رهبرانقلاب به ایشان القا میکند که کشته های بعد از فتنه 88 به ناحق کشته شدند. تعداد سی عزیز بسیجی که کشته شدند، رهبراقنلاب گفتند مقصر کسانی هستند که این اختلافات را به راه انداختند و لشکرکشی کردند و دوگانگی ایجاد کردند و مردم را مقابل مردم قرار دادند. بعد ایشان ناجوانمردانه عامل این قتل ها را رهبرانقلاب معرفی میکنند! چشمشان را به حقائق می بندند. حرفهای نادرست و دروغ اطرافیان را می پذیرند. اینها باید ریشه یابی شود. باید مشخص شود چه عواملی باعث میشود یک عالم نتواند دقیق و عمیق بیند.

 

مخالفت با امام یعنی نابودی تمام گذشته انسان

یکی از برجسته ترین ویژگیهای حضرت زینب سلام الله علیها با زبودن چشم قلب ایشان و بصیرت ایشان است. اِنَّمَا مَثَلُكُمْ كَمَثَلِ الَّتیِ نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ أَنْكَاثاً، تَتَّخِذُونَ أَیْمَانَكُمْ دَخَلاً بَیْنَكُمْ. مثل شما مثل کسی است که پنبه را ریسیده و با زحمت تبدیل به نخ کرده، و بعد زحمت گذشته اش را یکجا بر باد میدهد. کوفیان را ببینید، چه سابقه ای داشتند. حضرت زینب سلام الله علیها در کوفه به همه مردم خطاب میکنند، نه فقط تعداد محدودی که به جنگ با اباعبدالله علیه السلام آمدند. تمام انقلابیون این را باید بفهمند که اگر به مرز مقابله و مخالفت با امام حق رسیدند، تمام گذشته شان از بین خواهد رفت. ما در این چهل سال دیده ایم و داریم می بینیم که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله است.

زینب کبری سلام الله علیها به کوفیان گفتند شما تمام گذشته تان را از بین بردید. شما شبیه پیرزنی هستند که با زحمت رشته اش را می بافد، و بعد با دست خودش دوباره پاره میکند. الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا(کهف 104). مقابل ولایت بایستید، چنین سرنوشتی دارید.

کی باید دندان طمع جریان نفاق از حوزه علمیه قم کنده شود؟ بسیج طلاب و اساتید باید بیدار باشند. امجد اولین نیست، آخرین هم نخواهد بود؛ مطمئن باشید. دعوت به قیام لانه جاسوسی دوم را فراموش کرده اید؟ رهروان افکار انحرافی این اشخاص الان کجایند؟ این حق است که پابرجا می ماند: إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ(حج 22).

از روح الله زم دفاع میکند و او را مظلوم معرفی میکند. حمایت زم از جریان داعش را فراموش نکرده ایم. کسیکه این شخص را مظهر شهید و شهادت بداند، کجای کار است؟! این شخص را با شهدا یکی بداند. کسانیکه با شنیدن این حرفها از زبان یک عالم دچار تردید شده اند، مراقب باشند.

 

فتنه 88 را از زبان سردار سلیمانی بشنوید نه افراد معلوم الحال

تاجزاده ها، زیباکلام ها، امجدها، و کسانیکه این چنین می اندیشید و ولایت را متهم به ظلم و استبداد میکنند، حجت این زمان را نام ببرند. از آگاهی کم مردم سوءاستفاده میکنید؟ الان حق و حجت کیست؟ لو لا الحجة لساخت الارض باهلها. قوام دین به چیست؟ نَحْنُ اَصْلُ كُلِّ خَيْرٍ، وَ مِنْ فُروعِنا كُلُّ بِرٍّ. تکیه گاه مردم را ویران میکنید که به چه برسید؟ امید مردم را ناامید میکنید که به چه برسید؟ که البته به مقصدتان نخواهید رسید. این همان مردمی هستند که در تشییع سرباز ولایت سردار سلیمانی این حماسه را آفریدند. فتنه 88 را از زبان سردار سلیمانی بشنوید نه این افراد معلوم الحال. استکبار جهانی خودش اعتراف کرد که فتنه 88 کار ما آمریکاییها بود، اما مستقیم وارد نشدیم، چون در آنصورت مردم مقابل ما به اتحاد میرسیدند.

بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ أَهْوَاءٌ تُتَّبَعُ وَ أَحْكَامٌ تُبْتَدَعُ. فضا را غبارآلود میکنید؟ تاجزاده میگوید این حرف درست است که رهبرانقلاب گفتند من از دولتها حمایت میکنم، مادامی که از اهداف مردم حمایت کنند. بعد همین حرف را به رهبرانقلاب برمیگرداند. شما کجا و کی متعهد بودن به آرمان مردم را در روند و عملکرد رهبرانقلاب ندیده اید؟ روی امثال امجدها سرمایه گذاری کرده اید و دل خوش کرده اید؟

کی و کجا شما دیده اید که رهبرانقلاب آرمانهای مردم را در انقلاب نادیده گرفته باشند؟ حقارت امثال تاجزاده را نمیتوان مثال زد! بعد خودش میگوید شاید آرمان مردم این باشد که از انقلاب برگردند، پس شما راه را باز کنید برای رفراندوم! مسئله شان مبانی انقلاب و آرمانهای اسلام است. يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ(صف 8). خداوند تمام کننده نورش است. ابلهان حقیری که به امام مسلمین که پرچمدار حق است دستور میدهید، و از او میخواهید که از آرمانهای انقلاب دست بردارد، این خداست که این نور را تمام و کامل میکند. مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ(مائده 54). شما میخواهید این حقیقت قطعی آخرالزمان را تغییر دهید؟ با پشتوانه امثال امجدها؟ که در دل فرانسه کفر و دشمن محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله پیام قیام دهد؟ يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ.

 

همه بدنبال غلبه نرم افزاری باشیم

این پرچم به دست صاحب اصلی اش قطعا خواهد رسید؛ بدانید. وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ(مائده 56). محور این حزب الله غالب یعنی همین رهبرانقلاب و علمدار دین، پرچم را به صاحب اصلی اش به حول و قوه الهی خواهد سپرد. تا کور شود هرآنکه نتواند دید.

زینب کبری سلام الله علیها یعنی آنجا که باید از امام حق دفاع کنی و فریاد بزنی. زینب کبری سلام الله علیها به دنیا آمده، حضرت زهرا سلام الله علیها از بین این همه کمالات دخترش، دفاع از حق را برجسته میکند. أنت تدافعین عن الحق المحزوم بمنطق فصیح و لسان عربی مبین. وقتی باطل حق را هضم کرده و چیزی از حق باقی نمانده، زینب کبری سلام الله علیها از حق و امام حق دفاع میکند.

این انقلاب تأسی به زینب کبراست. تکلیف ما را سیدالشهدا علیه السلام روشن کرده، و هستند همیشه کسانیکه زینبی عمل کنند و از امام حق دفاع کنند. چهل سال است این امت اجازه نداده امامش به مسلخ کربلا برود. بعد شما با تکیه بر گفته های امثال امجدها به رهبرانقلاب توصیه میکنید که اصول و مبانی دین و نهضت اسلامی را به رأی و رفراندوم بگذارد؟ پیوند این امت با پاره تن انقلاب سردار سلیمانی را ندیدید؟

جمله رهبرانقلاب که گفتند به عرصه جنگ نرم وارد شوید، مهم است. همه هیئتها و مجالس و مجامع، همه سراغ تولیدات نرم افزاری در این مبارزه بروند. آنها یک نفر یک نفر به انحراف میکشانند، شما جمعیت جمعیت به سمت حق دعوت کنید و افکار را به سمت نور حق هدایت کنید. اِذا جاءَ نَصرُ اللهِ وَ الفَتحُ، وَ رَاَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ اَفواجًا. مردم باید فوج فوج به دین خدا وارد شوند. این وقتی اتفاق می افتد که شما در جنگ نرم افزاری علیه استکبار وارد شده باشد. محکمترین سیلی به استکبار جهانی پیروزی در این جنگ نرم افزاری است. مبانی انقلاب و اسلام را در اندیشه و دل مردم تعمیق کنید، تا اینها نتوانند از انسانهای حقیری مثل امجد برای انحراف مردم استفاده کنند.

نام

پست الکترونیک

* کد امنیتی

تصویر کد امنیتی

* نظر

مجالس شب های قدر
با سخنرانی و مناجات خوانی
حجت الاسلام و المسلمین
حاج احمد پـنــاهـیــان
زمان:
از جمعه تا سه شنبه، از ساعت ۲۱:۳۰
(قرائت قرآن، بیان احکام، سخنرانی، عزاداری، دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن)
مکان:
مصلی قدس قم
کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام محفوظ است